توجه به آب، ریل و محیط زیست در الویت برنامه ششم توسعه قرار دارد

تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1395 - ساعت : 13:16

کد مطلب: 17577 چاپ به اشتراگ گذاشتن

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

توجه به آب، ریل و محیط زیست در الویت برنامه ششم توسعه قرار دارد

مازندشورا: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: 3 اولویت آب، ریل و محیط زیست در برنامه ششم توسعه در پیش گرفته شد و با نگاه حمایت از روستاها و مستضعفان ادامه می‌دهیم.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور،علی اسماعیلی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: همدلی و همزبانی مهمترین اصل برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وحدت در شهرستان وجود دارد البته اختلاف نظر وجود دارد و این یک امر طبیعی است اما در انجام کار و خدمات وحدت مثال زدنی وجود دارد و شهرستان در مسیر توسعه و سازندگی قرار گرفت.

اسماعیلی افزود: تفکر جهادی، امانتداری، تخصص، شرح صدر لازمه مدیریت و مدیران است و باید این ظرفیت در مدیران ما وجود داشته باشد و در برابر مردم پاسخگو باشند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی حمایت از تولید و رونق اقتصادی، تزریق 18 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی، اقدامات مناسب در بخش بهداشت و درمان و... را از اقدامات یکسال گذشته اعلام کرد و گفت: در برنامه ششم سه اولویت آب، ریل و محیط زیست را در پیش گرفتیم و با نگاه حمایت از روستاها و مستضعفان ادامه می‌دهیم.

*لزوم خدمت صادقانه و امینانه به مردم

حجت‌الاسلام سیداحمد جباری در این جلسه، اظهار کرد: طولانی‌ترین نامه امیر مومنان(ع) دستورالعمل به همه مدیران، استانداران و فرمانداران است، همین عهدنامه است که پس از شهادت مالک به دست معاویه افتاد و هر وقت معاویه به این عهدنامه نگاه می‌کرد ساعت‌ها تفکر می‌کرد و در خزانه نگهداری کرد و عمربن عبدالعزیز منتشر کرد.

وی افزود: در این عهدنامه سفارش شده مسؤولان ملجا مردم هستند و مردم برای گشایش گره کار خود به آنان مراجعه می‌کنند مبادا تنها برای دستور قانونی کار کنید باید با عشق برای مردم کار کنید و خدمت کنید مانند پدر مهربان برای فرزند خود باشید.

امام جمعه چمستان تصریح کرد: اگر برادر تنی شما در پایان وقت اداری مراجعه کند چگونه برخورد می‌کنید باید همانگونه با برادران دینی خود عمل کنید که مردم همواره با شما هستند و مردم ما نشان دادند که چنین هستند، این عهدنامه عمیق است و از همه قوانین و آیین‌نامه بالاتر است.

*افزایش بدحجابی در جامعه

امام جمعه ایزدشهر نیز در این جلسه گفت: ما شهرستان ساحلی هستیم بنابر این باید امور فرهنگی را جدی‌تر بگیریم و به بهانه خدمات از اصل فرهنگ غافل نشویم، بدحجابی قدری افزایش پیدا کرد باید تدبیر و ورود کرد.

حجت‌الاسلام مرتضی حاجی‌زاده اظهار کرد: در انتخابات هم باید دقت کنیم که یک انتخاب غلط سالیان سال می‌تواند کشور را به عقب ببرد و بر عکس انتخاب درست کشور را پیش ببرد لیکن در تأیید صلاحیت‌ها باید دقت لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/86023/غ30


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #شهرستان #عهدنامه #اظهار #نماینده #شورای #مدیران #محمودآباد #می‌کرد #معاویه #مراجعه #افزایش #محیط زیست #بدحجابی #حجت‌الاسلام #اقدامات #خدمات #توسعه #اداری #افزود #برنامه #اقتصادی #حمایت #اسماعیلی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : توجه به آب، ریل و محیط زیست در الویت برنامه ششم توسعه قرار دارد

*

*


X https://sport45.site/