تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396 - ساعت : 01:40

کد مطلب: 19913 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو خبر داد

نصب بزرگترین حجم فیگوراتیو ایران درمنطقه 2

مازندشورا: شهردارآنلاین: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو از آماده سازی و نصب بزرگترین حجم قاصدک درمنطقه دوخبر داد.

مازندشورا:به گزارش شهردار آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت : در پی استقبال عمومی شهروندان از نصب و اکران نمادها و حجم ها در سطح منطقه دو ، اداره زیباسازی شهرداری منطقه دو با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران نسبت به تهیه و نصب بزرگترین حجم فیگوراتیو با عنوان حجم قاصدک در بوستان سنگی اقدام کرده است.
جعفری در بیان ماهیت این حجم گفت : حجم قاصدک، از مجموعه عناصر فلزی و حجم های بزرگ در بوستان سنگی واقع در خیابان سعادت آباد، نرسیده به میدان شهید طهرانی مقدم، نبش خیابان سیزدهم نصب شده است.
وی افزود : افزایش نشاط عمومی در سطح منطقه ، از مهم ترین اهدافی است که اداره زیباسازی منطقه با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اجرای این طرح پیگیری می کند.
جعفری در ادامه به نقاط مختلف منطقه که حجم در آن ها نصب شده اشاره کردوگفت : میدان صنعت، بزرگراه حکیم غرب به شرق رمپ بزرگراه یادگارامام (ره) ، ، خیابان کوهستان و بزرگراه چمران ضلع شمال میدان توحید ، بزرگراه حکیم ورودی برج میلاد ، خیابان خوردین نرسیده به خیابان دادمان و بزرگراه حکیم از جمله مکان هایی هستند که حجم ها ی بهاری در آن ها نصب شده است.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #منطقه #خیابان #بزرگراه #شهرداری #زیباسازی #جعفری #میدان #عمومی #بزرگترین #نرسیده #فیگوراتیو #قاصدک #اداره #همکاری #تهران #بوستان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : نصب بزرگترین حجم فیگوراتیو ایران درمنطقه 2

*

*


X https://sport45.site/