تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اردیبهشت 1396 - ساعت : 18:18

کد مطلب: 23003 چاپ به اشتراگ گذاشتن

نشست فصلی شهردار منطقه 4 با روحانیون و ائمه جماعات

مازندشورا: شهردارآنلاین: شهردار منطقه 4 در دیدار با روحانیون و ائمه جماعات گفت: منطقه 4 این آمادگی را دارد تا با بهره گیری از ظرفیت های مساجد، بستر توسعه فرهنگی و اجتماعی محلات را فراهم کند.

مازندشورا:به گزارش شهردار آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، مهندس سید امیر عباس بهاری در دیدار با بیش از 150 نفر از روحانیون و ائمه جماعات در مسجد آل یاسین گفت: خوشبختانه در سال گذشته بسیاری از موضوعات فرهنگی و اجتماعی به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی و رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان با همکاری مساجد و معتمدین محلات 20 گانه به مرحله اجرا درآمد.
وی با اشاره به نقش روحانیون در بسیاری از تصمیم گیری های مدیریت شهری گفت: نقطه نظرات و دیدگاه های روحانیون و معتمدین محلی می تواند بستر خدمت رسانی و توسعه هم جانبه محلات را در حوزه های مختلف به ویژه فرهنگی و اجتماعی فراهم نماید.
شهردار منطقه 4 با اشاره به برنامه های سال 1396 افزود: در سال جاری یکی از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری بر سبک زندگی ایرانی و اسلامی و تقویت بنیان خانواده ها خواهد بود و مساجد می توانند نقش بسزایی در این موضوعات ایفا کنند.
وی افزود: مساجد در کنار سراهای محله باید محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در محلات باشند و باید تعامل میان مساجد و سراهای محله افزایش یابد.
بهاری با اعلام آمادگی جهت همکاری تنگاتنگ با مساجد در برنامه ریزی های محلی گفت: شهرداری منطقه 4 این آمادگی را دارد تا با همکاری روحانیون و پتانسیل های موجود در مساجد و سراهای محله گام های بلندی را در جهت توسعه فرهنگی و نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی بردارد.
شهردار منطقه چهار مشارکت روحانیون در اداره امور محلات را مایه دلگرمی مدیریت شهر عنوان کرد: با توجه به تاکید دکتر قالیباف شهردار محترم تهران مبنی بر استفاده از نقطه نظرات روحانیون در حل مسایل شهری، مشارکت روحانیون با مدیریت شهری می تواند بستر توسعه شهری را هموار کند.
شهردار منطقه 4 گفت: شهرداری تهران نهادی مردمی و مشارکتی و متعلق به عموم مردم است و در این یک دهه تلاش جهادی، نیز مشارکت دهی مردم در اداره امور نماد این رویکرد در شهر تهران بود.
وی در ادامه از آغاز دور جدید بازدید میدانی از سطح محلات به ویژه مساجد گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، به منظور رفع مشکلات محلات و عمران و آبادانی مساجد، بازدید از سطح محلات از سه ماهه دوم سال جاری در دستور کار قرار می گیرد.

 


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #مساجد #روحانیون #محلات #شهردار #منطقه #اجتماعی #مدیریت #فرهنگی #سراهای #برنامه #توسعه #همکاری #شهرداری #مشارکت #تهران #بازدید #ایرانی #زندگی #اسلامی #آمادگی #اداره #اشاره #بسیاری #بهاری #جماعات #موضوعات #معتمدین #تواند #نظرات #افزود

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : نشست فصلی شهردار منطقه 4 با روحانیون و ائمه جماعات

*

*


X https://sport45.site/