تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1396 - ساعت : 16:32

کد مطلب: 26222 چاپ به اشتراگ گذاشتن

اختصاص درمانگاه دندانپزشکی به شهرداری

مازندشورا: شهردارآنلاین: معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از اختصاص ظرفیت ١٠٠ درصدی درمانگاه تخصصی دندانپزشکی جنوب شرق تهران به کارکنان شهرداری تهران و خانواده های ایشان خبر داد.

مازندشورا:سید جعفر تشکری هاشمی افزود: درمانگاه تخصصی دندانپزشکی شرکت شهرسالم منطقه 15 با هدف افزایش سرانه درمانی این منطقه و همچنین کاهش سفرهای درون شهری برای انجام اعمال دندانپزشکی با حضور شهردار تهران در سال ٨٩ افتتاح شد.
وی با اشاره به این که مرکز دندانپزشکی مذکور از پیشرفته ترین دستگاه های دندانپزشکی بهره مند است، اظهار کرد: این درمانگاه تخصصی یکی از مراکز کم نظیر دندانپزشکی در شهر تهران محسوب می شود. 
تشکری هاشمی با بیان اینکه درمانگاه تخصصی دندانپزشکی جنوب شرق تهران در فضایی به مساحت 750 متر مربع و در 4 طبقه قرار دارد، تصریح کرد: این مرکز تمام خدمات دندانپزشکی را به کارکنان شهرداری تهران و خانواده ایشان با تعرفه دولتی ارائه می دهد.
به گفته معاون شهردار تهران؛ در این مرکز، خدمات دندانپزشکی ویژه کودکان در فضایی کودکانه که به صورت اختصاصی برای این گروه سنی تدارک دیده شده، ارائه 
می شود. 
گفتنی است در سال گذشته به منظور ارتقاء و بهبود عملکرد بخش های مختلف کلینیک مذکور، مجموعه اقداماتی از جمله تجهیز تمام بخش ها به ترالی اورژانس، نصب رمپ ورودی (برای سالمندان، جانبازان و معلولان) و پارتیشن بندی بین یونیت ها صورت گرفته است.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #دندانپزشکی #تهران #درمانگاه #تخصصی #مذکور #فضایی #خدمات #منطقه #شهرداری #هاشمی #شهردار

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اختصاص درمانگاه دندانپزشکی به شهرداری

*

*


X https://sport45.site/