کلنگ پروژه پل ۳۰ متری نکا بر زمین زده شد

تاریخ انتشار : چهار شنبه 04 مرداد 1396 - ساعت : 21:47

کد مطلب: 27442 چاپ به اشتراگ گذاشتن

کلنگ پروژه پل ۳۰ متری نکا بر زمین زده شد

مازندشورا: نکا - ساخت پروژه پل ۳۰ متری نکا توسط استاندار مازندران و رئیس کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه آیین کلنگ زنی پروژه بزرگ پل سی متری و امضای تفاهم نامه منطقه توریستی قرمرض نکا با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران ارشد استان و شهرستانی در منطقه ترک محله نکا برگزار شد.

گفتنی است، پل ۳۰ متری نکا به طول ۱۰۰ متر، با ارتفاع هفت متر و با اعتبار اولیه سه میلیارد تومانی در دستور کار قرار دارد که آزادسازی خیابان ۳۰ متری تا ابتدای پل به طول مسیر ۲۸۰ متر شامل ۳۷ ملک و اعتبار ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی برای آن صورت گرفته است.

شایان ذکر است، مبلغ دو میلیارد تومان از سفر ریاست جمهوری و دو و نیم میلیارد تومان بودجه از محل اعتبار شهرستان از سوی فرمانداری نکا برای پل سی متری نکا در نظر گرفته شد.

همچنین مجموعه توریستی جنگلی قرمرض با مساحت ۱۰ هکتاری برآورد شده است که با امضای تفاهم نامه توسط منابع طبیعی و شهرداری رسماً این طرح جهت مدیریت و انجام پروژه‌های مختلف رفاهی از امروز دراختیار شهرداری قرار گرفت.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #میلیارد #اعتبار #تومانی #تومان #شهرداری #گرفته #قرمرض #امضای #تفاهم #منطقه #توریستی #پروژه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : کلنگ پروژه پل ۳۰ متری نکا بر زمین زده شد

*

*


X https://sport45.site/