تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1396 - ساعت : 16:02

کد مطلب: 29389 چاپ به اشتراگ گذاشتن

برگزاری همایش ملی آب و تراب با محوریت ازدواج در یزد

مازندشورا: شهردارآنلاین: اولین همایش ملی گرافیک و کاریکاتور به رسم آب و تراب با حضور هنرمندان سراسر کشور با محوریت ازدواج به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

مازندشورا:هدف از برگزاری این همایش ملی فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان کشور و تولید آثار و محصولات فرهنگی در خصوص ازدواج و خانواده و نشر آن بین جوانان و خانواده‌ها است.

ارائه آثار به صورت پوستر، اینفوگرافی، طراحی جلد و کارت دعوت و کاریکاتور گرایش های هنری این همایش است که با محورهای ترویج و تسهیل ازدواج موفق و آسان، فرهنگ سازی و تقویت تعاملات اخلاقی در خانواده در جنگ نرم دشمنان، فروپاشی و انحراف روابط خانوادگی، خانواده واوقات فراغت، ترویج ارزش‌های متعالی و سنت‌های پسندیده در ازدواج و خانواده اشرافیت و تجمل گرایی و اقتصاد مقاومتی در خانواده، جامعه خانواده محور و کارکردهای اصلی آن بر پایه الگوی اسلامی خانواده است، برجسته کردن کارکردهای ارتباط خانواده و مسجد، حمایت از عزت و کرامت همسری، نقش پدری و اقتصادی مردان - توانمندسازی اعضای خانواده در مسئولیت پذیری، تعاملات خانوادگ، نقش و رسالت خود،  آسیب‌های اجتماعی و عوامل تزلزل نهاد خانواده به ویژه موضوع طلاق و فروپاشی ارائه می‌شود.

مهلت ارسال آثار تا 15 شهریور، زمان انتخاب آثار 20 شهریور، زمان داوری 22 شهریور و زمان تجلیل از برگزیدگان و نمایش آثار 25 شهریور تعیین شده است.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق دبیرخانه به جشنواره به نشانی یزد- خیابان قیام، کوچه حاجی یوسف، کوچه ابریشمی پلاک 2 ، کد پستی 8919913785 ارسال کنند.

گفتنی است؛ کلیه آثار باید به زبان انگلیسی نامگذاری و ارسال شوند.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #خانواده #شهریور #ازدواج #ارسال #همایش #کارکردهای #فروپاشی #ترویج #ارائه #برگزاری #تعاملات

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : برگزاری همایش ملی آب و تراب با محوریت ازدواج در یزد

*

*


X https://sport45.site/