اجرای 745 پروژه در محمودآباد

تاریخ انتشار : جمعه 03 شهریور 1396 - ساعت : 17:42

کد مطلب: 29788 چاپ به اشتراگ گذاشتن

طی 4 سال گذشته صورت گرفت

اجرای 745 پروژه در محمودآباد

مازندشورا: فرماندار محمودآباد گفت: 745 پروژه در بخش مرکزی و سرخرود محمودآباد طی چهار سال گذشته با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد ریال اجرا شده است.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، یحیی یوسف‌پور فرماندار شهرستان محمودآباد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه به مناسبت هفته دولت اظهار کرد:همدلی و همکاری بین بزرگان شهرستان اعم از امامان جمعه و نماینده و شورای شهر و سایر دستگاه‌های اجرایی این فرصت را برای رشد و توسعه شهرستان به وجود آورده است.

وی افزود:کارنامه دولت در شهرستان با وجود محدودیت‌های اعتباری کارنامه قابل قبولی بوده که بنده امروز گوشه‌هایی از این خدمات را به اطلاع شما نمازگزاران عزیز می‌رسانم ولی تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم و باید تلاش مضاعف شود تا شاخصه‌های اقتصادی،عمرانی،اجتماعی و فرهنگی رشد یابد.

یوسف‌پور خاطرنشان کرد: مردم برای ما از جایگاه خاصی برخوردارند و به همه مدیران ادارات هم گفتم که در ارائه خدمت به مردم لحظه‌ای دریغ نکنند و خواسته قانونی و منطقی آنان باید پیگیری و اجرایی شود.

فرماندار محمودآباد درباره ویژگی شهیدان رجایی و باهنربیان کرد: این شهیدان والامقام تلاش چشمگیری برای کار مردم داشته و خستگی‌ناپذیر بودند و در زندگی خود ساده‌زیستی را سرلوحه قرار داده و همچنین اهل گفت‌وگو و تعامل با دگراندیشان و مخالفان نظام مثل کمونیست‌ها بودند که بعضی از آنها را هم مسلمان کردند و نگاه آنان به طبقه محروم جامعه بود و خودشان را وقف انقلاب کرده بودند.

این مسؤول درباره اهمیت انتخابات در ایران، گفت: انتخابات یکی از نعمت‌های بزرگی بود که به انسان‌ها داده شده تا سرنوشت خوشان را تعیین کنند و انتخابات کشور و نظام را بیمه می‌کند و موجب امنیت پایدار و اقتدار ملی و جهانی شده که مشروعیت و مقبولیت نظام را افزایش می‌دهد.

یوسف‌پور درباره شوراها اظهار کرد: شوراها باید به اعتماد مردم پاسخ دهند و نباید این سرمایه بزرگ همانا اعتماد مردمی را از دست بدهند و کار و تلاش و اندیشه خدمت را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.

وی افزود: تک‌روی،مادی‌گرایی و نفع خودشان را در مقابل مردم دیدن و اختلاف‌اندازی و باند بازی و مانور قدرت فردی را از آسیب‌های کار شورا دانست و برنامه محوری و عملگرایی و دوری از شعارزدگی و استفاده از خرد جمعی به همراه انتخاب شهردار شایسته با همدلی و همکاری و خلاقیت را اصول کاری شورای شهر خوب بیان کردند.

فرماندار محمودآباد درباره دستاوردهای کلان دولت عنوان کرد: یکی برجام بود که دیپلمات‌های ما 18 ماه نفس‌گیر با کشورهای برتر و ابرقدرت دنیا به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداختند و دیگری کاهش هزینه‌های درمانی و ایجاد پوشش بیمه‌ای در حوزه سلامت و بهداشت بود.

این مسؤول یادآور شد: رشد اقتصادی کشور منفی 8/6 بوده که هم اکنون به رشد هفت درصدی رسیدیم و از تورم 40 درصدی به تورم زیر 10 رسیدیم و از دیگر دستاوردهای اقتصادی دولت کنترل نوسانات نرخ ارز و سکه و مثبت شدن تراز تجاری بعد از 6 سال و تعامل با دنیا و بانک‌های بین‌المللی بود.

یوسف‌پور درباره دستاورد بعدی دولت که همانا امنیت پایدار بود خاطرنشان کرد: در این دولت فضا برای فعالیت همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی فعال و قانونمند داخل نظام فراهم شد و هنر این دولت به‌کارگیری جریان‌های معتدل، اصولگرا و اصلاح‌طلب در بدنه قدرت بود و در عرصه توسعه اقتصادی شرایط برای همه جریان‌ها و گروه‌ها فراهم شده و اصلا در بستر توسعه تفکر معنایی ندارد.

فرماندار محمودآباد در پایان گفت: دولت در این چهار سال در شهرستان خدمات زیادی را در امور زیربنایی و توسعه‌ای و ایجاد اشتغال و فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام داده و با ارائه آمار و ارقام به برنامه‌ها و پروژه‌های اجرا شده و در دست اجرا برای نمازگزاران پرداخت و عنوان کرد در این چهار سال  745 پروژه در بخش مرکزی و سرخرود با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد ریال اجرا شده است.

86038/ج

 


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #محمودآباد #شهرستان #درباره #اقتصادی #فرماندار #یوسف‌پور #توسعه #انتخابات #خودشان #شوراها #مسؤول #پایدار #امنیت #اعتماد #دستاوردهای #فعالیت #جریان‌ها #فراهم #رسیدیم #درصدی #تعامل #عنوان #ایجاد #همانا #شهیدان #دستگاه‌های #اجرایی #افزود #شورای #همکاری #اظهار #همدلی #کارنامه #اعتباری #پروژه #سرلوحه #ارائه #خاطرنشان #خدمات #نمازگزاران #گفت‌وگو

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اجرای 745 پروژه در محمودآباد

*

*


X https://sport45.site/