شهرداری ساری  نتوانست تعهد کمک سال گذشته به هیأت‌های مذهبی را پرداخت کند

تاریخ انتشار : سه شنبه 04 مهر 1396 - ساعت : 08:54

کد مطلب: 32745 چاپ به اشتراگ گذاشتن

عضو شورای شهر ساری:

شهرداری ساری نتوانست تعهد کمک سال گذشته به هیأت‌های مذهبی را پرداخت کند

مازندشورا: عضو شورای شهر ساری با اعلام اینکه عده‌ای تلاش دارند با مطرح کردن عدم کمک شهرداری به هیأت‌های مذهبی مردم را در برابر شهرداری و شورا قرار دهند، گفت: شهرداری ساری تعهد کمک سال گذشته به هیأت‌های مذهبی را پرداخت نکرده است.

مازندشورا:علی اکبر زلیکانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با مطرح شدن عدم کمک شهرداری ساری به هیأت‌های مذهبی اظهار کرد: دستگاه اباعبدالله حسین(ع) نیاز به کمک‌های شهرداری و شورای شهر ندارد.

وی تصریح کرد: حقیقت این است که شهرداری در حال حاضر منابع مالی برای پرداخت به هیأت‌های مذهبی ندارد، اما برخی‌ها با وجود داشتن اطلاع از وضعیت منابع مالی شهرداری تلاش دارند از این موضوع پلی برای خودشان در بین مردم بسازند و تلاش کنند که خودشان را دوستدار هیأت‌های مذهبی قرار داده و شورا و اعضای شورای شهر را در مقابل مردم قرار دهند.

عضو شورای شهر ساری با اعلام اینکه کسانی که مدعی کمک به هیأت‌های مذهبی هستند، چرا از جیب خودشان برای این امر هزینه نمی‌کنند، افزود: با بررسی پرونده کمک به هیأت‌های مذهبی مشخص می‌شود که عدالتی در پرداخت کمک‌ها مراعات نشده و افراد دستاندرکار منابع مالی را آن طور که خودشان دوست داشتند هزینه کردند و بسیاری از هیأت مذهبی حاشیه شهر از این کمک‌ها بهره‌ای نبرده و یا به مقدار اندک دریافت کردند، قرار دادن اعضا شورای و شهردار در برابر هیأت‌های مذهبی دین فروشی است.

وی با اعلام اینکه حقیت این است که شهرداری منابع مالی برای پرداخت به کمک به هیأت‌های مذهبی ندارد، افزود: اگر این منابع در اختیار باشد وظیفه همه است که نسبت به پرداخت کمک اقدام کنند.

ذلبکانی بیان کرد: اظهارات نسنجیده در ارتباط با کمک به هیأت‌های مذهبی به نظر می‌رسد که به نوعی سوء استفاده از مراسم عزاداری اباعبدالله حسین به نفع خودشان است و شاید هم ممکن است برخی‌ها با این اظهار نظرها به دنبال برنامه‌های انتخاباتی هستند.

عضو شورای شهر ساری یادآور شد: سال گذشته شهرداری از طریق دو نفر از کسبه‌ها اقدام به کمک به هیأت‌های مذهبی کرده است، به دلیل مشکلات مالی هنوز این دو کسبه موفق به دریافت مطالبات خویش نشدند، آیا واقعا درست هست که شهرداری با وجود بدهی سنگینی که به این دو کسبه دارد تعهد دیگری برای خودش ایجاد کند.

وی در پاسخ به این سؤوال خبرنگار فارس که این کمک‌ها در حال حاضر قطع می‌شود، ولی در ایام نزدیک به انتخابات شدت می‌گیرد، گفت: این انحراف وجود داشت، ولی باید جلوی این مشکلات را از ابتدا گرفت تا به اوج نرسد.

عضو شورای شهر ساری گفت: مراسم عزاداری امام حسین(ع) نیاز به کمک‌های شهرداری و امثال آنها نداشته، پشتوانه برگزاری این مراسم بسیاری قوی‌تر است که بخواهد لنگ این اعتبارات بماند.

وی در ادامه به دیگر مشکلاتی که در حوزه تیمداری و کمک به تیم‌های ورزشی از جانب شهرداری می‌شد، اشاره کرد و گفت: برای تیم‌های ورزشی پول می‌دادیم ولی تیم برای شهرداری نبود، حتی معلوم نبود که این تیم‌ها چه نتایجی را به دست می‌آورند، تیم بعد از عدم موفقیت به رده‌های پایین‌تر سقوط می‌کرد و ما برای تیمداری در لیگ‌های بالا باید امتیاز تیم‌ها را خریداری می‌کردیم.

زلیکانی بیان کرد: در این ارتباط صحبت‌های دارد که بعدا اطلاع رسانی می‌کند.

86004/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مذهبی #شهرداری #هیأت‌های #شورای #منابع #خودشان #پرداخت #شهر ساری #ندارد #ارتباط #کمک‌ها #مراسم #عزاداری #دریافت #مشکلات #اقدام #تیم‌های #تیم‌ها #ورزشی #بسیاری #شهرداری ساری #تیمداری #هزینه #کمک‌های #اباعبدالله #اظهار #خبرنگار #برخی‌ها #اطلاع #زلیکانی #اینکه #اعلام #گذشته #افزود

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : شهرداری ساری نتوانست تعهد کمک سال گذشته به هیأت‌های مذهبی را پرداخت کند

*

*


X https://sport45.site/