تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 - ساعت : 21:47

کد مطلب: 34107 چاپ به اشتراگ گذاشتن

احداث پاتوق های محله درمنطقه 13

مازندشورا: شهردارآنلاین: شهردار منطقه 13 از برنامه ریزی برای احداث پاتوق های محله در بافت فرسوده منطقه با هدف ارتقاء کیفیت زندگی در این پهنه ها خبر داد.

مازندشورا:دکتر رحمان زاده ، شهردار منطقه 13 ساخت پاتوق محله را یکی از راهکارهای کارآمد برای ارتقاء کیفیت زندگی در این پهنه ها و  افزایش سرانه فضاهای سبز و باز منطقه عنوان کرد و گفت : در برخی محله‌ها به دلیل محدودیت فضا امکان ساخت بوستان فراهم نیست و ساخت پاتوق های کوچک محله بعنوان یک فضای مناسب برای تعاملات اجتماعی محلی و در عین حال فضای فراغتی ، یکی از بهترین راهکارهای توسعه محلات به شمار می‌رود.
وی  با بیان اینکه با شناسایی زمین‌های بدون استفاده در محلات صفا ، اسدی ، زاهد گیلانی ،  پاتوق محله با هدف ارتقای کیفی زندگی شهروندان در این محلات  کم برخوردار ساخته می‌شود افزود : فضای شهری و پاتوق محله در محدوده کوچه های شهید منصوری ، علیخانی ، زعفرانی ، موچانی و تقاطع بزرگراه و خیابان صفا  با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان  طراحی و اجرا  می شود.
شهردار منطقه 13 اظهار داشت :  بهساز ی معابر و تقاطع های منتخب در این پهنه ها و پیگیری جابجایی تیرهای برق واقع در وسط گذر های کم عرض توسط شرکت برق نیز از دیگر طرح هایی است که در دست بررسی می باشد. 


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #پاتوق #منطقه #تقاطع #محلات #راهکارهای #شهردار #زندگی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : احداث پاتوق های محله درمنطقه 13

*

*


X https://sport45.site/