پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 29 مهر

تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1396 - ساعت : 00:04

کد مطلب: 35357 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 29 مهر

مازندشورا: چرخش توسعه گردشگری سوادکوه بر‌مدار سابق، سیمای مازندران پس از یک‌سال که هیچ پس از چهار سال هم تغییر نکرد، برای خروج استقلال از بحران نباید سر نساجی بریده می‌شد و تداوم چانه‌‌زنی‌ها برای دریافت وجه از دانش‌آموزان در مدارس مازندران جزء پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران طی روز گذشته بوده است.

مازندشورا: مازندران طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر است که مخاطبان این رسانه می‌توانند با کلیک بر روی تیتر خبر مورد نظر از جزئیات آن مطلع شوند.


چرخش توسعه گردشگری سوادکوه بر‌مدار سابق/زمان‌بر بودن طرح‌های گردشگری سوادکوه به‌شرط زمان‌دهی
چرخش توسعه گردشگری شهرستان سوادکوه بر‌مدار سابق است و زمان‌بر بودن طرح‌های گردشگری به‌شرط زمان‌دهی باید مورد نظر قرار گیرد.


سیمای مازندران پس از یک‌سال که هیچ پس از چهار سال هم تغییر نکرد/ در هیچ دولتی حق مازندران به صورت واقعی ادا نشد
معاون سیاسی امنیتی سابق استاندار مازندران با اشاره به اظهارات استاندار مازندران در ارتباط با تغییر سیمای مازندران در مدت یک‌سال در زمان تودیع وی از سمت معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: زمانی که این صحبت توسط ربیع فلاح مطرح می‌شد، بنده تعجب کردم که این صحبت از یک مدیر اجرایی و جهادی بعید است، اگر واقعا سیمای مازندران تغییر پیدا کرد، چرا مردم متوجه نمی‌شوند.


از داور مسابقه شکایت می‌کنیم/ برای خروج استقلال از بحران نباید سر نساجی بریده می‌شد
باشگاه نساجی مازندران در اعتراض به قضاوت دیدار حذفی مقابل استقلال تهران که روز گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، بیانیه‌ای منتشر کرد.


تداوم چانه‌‌زنی‌ها برای دریافت وجه از دانش‌آموزان در مدارس مازندران
موضوع دریافت وجه از دانش‌آموزان همچنان معمای حل نشده و سؤوال بی جوابی است که خانواده‌ها در این زمینه بلاتکلیف هستند و مدیران آموزش و پرورش همچنان آن را انکار می‌کنند.


از بیم باغداران مازندران و برداشت زودهنگام پرتقال تا سرباز کردن وعده صادرات مرکبات
باغداران مازندران نگران هستند، نگران سرمای زیاد که مبادا به محصولات آنان خسارت وارد کند البته باید گفت این نگرانی به‌جاست؛ چرا که سال گذشته بابت حبران خسارت قول‌های متعددی داده شد ولی برخی از این وعده‌ها عملیاتی نشد و برخی که عملیاتی شد در حدی نبود که حتی مرهمی بر زخم‌های آنان بگذارد.


اجرای طرح ملی پزشک خانواده در سراسر کشور/مالیات کالاهای آسیب‌رسان قطعاً افزایش می‌یابد/ارتقای ناوگان اورژانس به سازمان
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از اجرای ملی طرح پزشک خانواده در سراسر کشور خبر داد و گفت: مالیات کالاهای آسیب‌رسان به سلامت مردم در جامعه افزایش می‌یابد و در بخش توسعه خدمات سلامت به مردم هزینه می‌‎شود.


دولت و مجلس درباره مواضع سخیف رئیس جمهور آمریکا از حقوق حقه ملت دفاع کند
اساتید بسیجی و جامعه دانشگاهی دانشگاه مازندران نیز هم صدا با امت شهید پرور ایران و دیگر مجامع دانشگاهی مواضع و سخنان رئیس جمهور آمریکا را به شدت محکوم می‌کند و از دولت و مجلس شورای اسلامی می‌خواهد از حقوق حقه این ملت شهید پرور دفاع و در مجامع بین‌المللی نسبت به سخنان ترامپ اقامه دعوی کند.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #گردشگری #سیمای #تغییر #توسعه #سوادکوه #خبرگزاری #گذشته #افزایش #عملیاتی #می‌یابد #آسیب‌رسان #مالیات #اجرای #شورای #خانواده #سراسر #کالاهای #جامعه #دانشگاهی #مجامع #سخنان #آمریکا #جمهور #سلامت #خسارت #مواضع #اسلامی #دریافت #به‌شرط #زمان‌دهی #یک‌سال #سیاسی #طرح‌های #زمان‌بر #اخبار #شهرستان #بر‌مدار #امنیتی #استاندار #دانش‌آموزان #همچنان #باغداران #پربازدیدترین #تهران #می‌شد #استقلال #نساجی #نگران

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 29 مهر

*

*


X https://sport45.site/