تاریخ انتشار : دوشنبه 08 آبان 1396 - ساعت : 16:15

کد مطلب: 36386 چاپ به اشتراگ گذاشتن

اختلاف بین شهرداران و اعضای شورا آسیبی برای شهرهای کردستان

مازندشورا: شهردارآنلاین: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: اختلاف نظر و رای بین شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی بزرگترین آسیب شهرهای این استان در چند سال اخیر است.

مازندشورا: امیر قادری روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار سقز با بیان اینکه عمر خدمت برخی از شهرداران در استان کردستان کمتر از 2 سال بوده است، اظهار کرد: در برخی از شهرهای استان، شورای اسلامی در طول دوره خدمت خود چهار بار شهردار را تغییر داده اند.
وی با بیان اینکه محور همه مسئولان خدمت به مردم است، افزود: همدلی و وفاق اعضای شورای اسلامی و شهردار و همه مسئولان رمز موفقیت آنان برای خدمتگزاری بهتر به مردم است و تغییرهای زود هنگام شهرداران و مدیر شهر در خدمات رسانی به شهروندان آسیب می زند.
قادری بر ضرورت مدیریت یکپارچه شهری در ارائه خدمات به مردم، تلاش مضاعف برای سازندگی و آبادانی شهرها، توجه به پیوست های اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی در طرح های عمران شهری، ایجاد اتاق فکر در شهرداری و شورا برای خدمت بیشتر و مطلوب به شهروندان و استفاده از رویکردهای جدید در اداره شهر تاکید کرد.
معاون عمرانی استاندار کردستان همچنین خواستار توجه و ساماندهی بافت های ناکارآمد شهری از لحاظ کالبدی، اجتماعی، اقتصادی توسط ستاد توانمند سازی شهرستان ها شد.
علی اکبر ورمقانی فرماندار سقز هم شورا و شهرداری را نهادی خدمتگزار توصیف کرد و با اشاره به خدمات قبلی اعضای این دو نهاد اظهار کرد: تلاش خدمتگزاران از یاد مردم فراموش نخواهد شد.
سردار دوغی رئیس شورای اسلامی سقز هم از شهردار جدید خواست تا بر اساس شایسته سالاری از نیروهای شهرداری استفاده کند و همچنین بر پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان و کارگران، تقویت واحد املاک و حقوقی، ساماندهی معابر شهری، تکمل پایانه مسافربری، بازسازی بازار و تکمیل مجتمع فرهنگی تاکید کرد.
چیا صالحی بابامیری شهردار جدید سقز هم در سخنانی گفت: شفاف سازی در عملکرد، خدمت رسانی به مردم و حرکت بر اساس سند چشم انداز 1404 از برنامه های اصلی ام در شهرداری خواهد بود.
در این آیین که مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان هم حضور داشت از محمد نوری شهردار سال های 1346 تا 1350 سقز تقدیر شد، همچنین از خدمات چند ساله ضیاالدین نعمانی شهردار قبلی سقز نیز تجلیل بعمل آمد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #شهردار #خدمات #کردستان #شهرداری #شهرداران #همچنین #شورای #اسلامی #اعضای #شهرهای #فرهنگی #استفاده #تاکید #ساماندهی #اجتماعی #شهروندان #اینکه #استان #مسئولان #قادری #رسانی #اظهار

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اختلاف بین شهرداران و اعضای شورا آسیبی برای شهرهای کردستان

*

*


X https://sport45.site/