تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - ساعت : 09:36

کد مطلب: 37801 چاپ به اشتراگ گذاشتن

حکم شهردار زاهدان ابلاغ شد

مازندشورا: شهردارآنلاین: رئیس شورای شهر زاهدان گفت: حکم «عبدالقادر پربار» به عنوان شهردار جدید زاهدان از طرف وزیر کشور ابلاغ شد.

مازندشورا:رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان در نشستی که ظهر امروز به مناسبت معارفه شهردار جدید برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم به جهت بهبود امور همکاری خوبی با شهردار جدید داشته باشیم و از هیچ کوششی در راستای کمک به مردم فروگذار نباشیم.

عبدالجلیل شهنوازی افزود: باید تقدیر و تشکر ویژه ای از استانداری سیستان و بلوچستان و فرمانداری زاهدان داشته باشیم و امیدواریم همچون گذشته این پشتیبانی از مجموعه شهرداری و شورای شهر ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شناختی که از مهندس پربار داریم آینده روشنی را برای پیشرفت امور پیش بینی می کنیم که این مهم تلاش و همکاری مضاعف مجموعه شهرداری را می طلبد.

همچنین شهردار جدید زاهدان در ادامه این نشست گفت: از حسن نیت اعضای محترم شورای اسلامی شهر نهایت تقدیر و سپاس را دارم و امیدوارم با همکاری هم بتوانیم جواب این اعتماد را به خوبی بدهیم.

عبدالقادر پربار افزود: شهر زاهدان دارای مشکلات خاصی است که به عنوان پهناورترین استان کشور می طلبد که در جهت رفع این مسائل با تمام قوا در کنار هم باشیم.

وی با اشاره به ضعف مالی که در سطح استان سیستان و بلوچستان حاکم است، ادامه داد: شهر زاهدان نیز از این موضوع رنج می برد که بایستی به سمت و سویی حرکت کرد که از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات استفاده شود.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #زاهدان #شهردار #ادامه #باشیم #همکاری #شورای #شهرداری #استان #پربار #مشکلات #مجموعه #تقدیر #اسلامی #امیدواریم #افزود #سیستان #بلوچستان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : حکم شهردار زاهدان ابلاغ شد

*

*


X https://sport45.site/