برگزاری بیش از 8 هزار برنامه هفته بسیج در مازندران

تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1396 - ساعت : 18:29

کد مطلب: 38135 چاپ به اشتراگ گذاشتن

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران اعلام کرد

برگزاری بیش از 8 هزار برنامه هفته بسیج در مازندران

مازندشورا: جانشین سپاه کربلای مازندران گفت: بیش از 8 هزار برنامه در مرکز استان و در سایر شهرستان‌ها و محلات تابعه در هفته بسیج در استان اجرا می‌شود.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین محمدرضایی بعد از ظهر امروز در نشستی خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار کرد: امروز بسیج جزء ضرورت‌های انکارناپذیر انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه نقش بسیج پیرامون توسعه انقلاب نقشی بی‌بدیل بوده است افزود: امروز هم که درگیر جنگ همه‌جانبه با نظام سلطه هستیم حضور مقتدرانه است و ضرورت دارد که همه از بسیج حمایت کنند.

*برگزاری 8 هزار برنامه در هفته بسیج

جانشین سپاه کربلای مازندران با اشاره به 80 عنوان برنامه کلی و اصلی در هفته بسیج خاطرنشان کرد: بیش از 8 هزار برنامه در مرکز استان و در سایر شهرستان‌ها و محلات تابعه در هفته بسیج اجرا می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه 29 آبان اولین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی است بیان کرد: برپایی نمایشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتی در همه شهرستان‌ها، همایش تبیین اقتصاد مقاومتی در گلوگاه توسط سازمان بسیج سپاه کربلا در سالن فتح‌المبین و افتتاح همزمان طرح‌های اقتصاد مقاومتی در همه شهرستان‌ها از برنامه‌های نخستین روز هفته بسیج است.

* اعزام گروه‌های جهادی به 13 منطقه آسیب‌پذیر

محمدرضایی با اشاره به روز دوم هفته بسیج با عنوان بسیج محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی افزود: محفل انس با قرآن با قاریان برتر، همایش بسیج طلایه‌دار خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در سالن غدیر سپاه، جشنواره مسابقات ورزشی و بومی و محلی در میاندورود ، ویزیت رایگان مردم در درمانگاه‌های سپاه در سراسر استان با همت معاونت بهداشت و درمان سپاه، ارائه میز خدمت در مناطق محروم، اعزام گروه‌های جهادی به 13 منطقه آسیب‌پذیر توسط بسیج دانشجویی از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اعلام اینکه در روز دوم هفته بسیج 200 خانه برای محرومان افتتاح می‌شود یادآور شد: اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم توسط جامعه پزشکی، ارائه مشاوره حقوقی در برخی از مساجد توسط سازمان بسیج حقوقدانان و برگزاری مسابقات قرآنی بسیج در آمل از دیگر برنامه‌های روز دوم است.

جانشین سپاه کربلای مازندران اختتامیه مسابقات کشوری حافظان برتر قرآن در بهشهر، کارگاه توانمند‌سازی طرح‌های فرهنگی، جشنواره جهادگران علم و فناوری در دانشگاه بابلسر را از برنامه‌های روز سوم برشمرد و گفت: افتتاح دهکده اقتصاد مقاومتی در شهرستان چالوس، همایش نقش تربیت اسلامی در شهرستان محمودآباد، همایش مادران حماسه‌سازان انقلاب در سالن فتح‌المبین از دیگر برنامه‌ها است.

این مسؤول مراسم جشنواره تئاتر بسیج و همایش هم‌اندیشی بسیج حوزه و دانشگاه در جویبار را از برنامه‌های روز چهارم اعلام کرد و گفت: همایش جهادگران علم و فن‌آوری، گردهمایی بسیجیان در رامسر، گردهمایی سراسری دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌های سراسر استان و عطرافشانی مزار شهدا برنامه‌های روز چهارم است.

*حضور بسیجیان در میعادگاه های نماز جمعه

محمدرضایی با بیان اینکه در روز پنجم هفته بسیج حضور سازمان یافته بسیجیان در میعادگاه های نماز جمعه و  دعای ندبه برگزار می‌شود بیان کرد: سخنرانی فرماندهان نواحی قبل از نماز جمعه در سراسر استان، همایش سنگربانان عشق در شهر آستانه عبدالحق زیراب هم در روز پنجم برگزار می‌شود.

وی روز ششم هفته بسیج را دولت مقاومت و استکبارستیزی عنوان کرد و گفت: همایش تبیین گفتمان مقاومت در شهرستان قائم‌شهر، افتتاح گروه تلویزیونی بسیج در صدا و سیما، مراسم تبیین جبهه مقاومت و حماسه‌سازان مدافع حرم و محفل انس قرآن، گردهمایی رزمندگان با موضوع بسیج و استکبارستیزی در این روز برگزار می‌شود.

جانشین سپاه کربلای مازندران روز آخر هفته بسیج را با نام بسیج جهاد کبیر و عمل انقلابی عنوان کرد و گفت: تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت، همایش نقش بسیج در پیشرفت و توسعه صادرات و همایش بسیج و جهاد کبیر توسط سپاه شهرستان‌ها در آخرین روز از هفته بسیج برگزار می‌شود.

این مسؤول افزود: دیدار اعضای ستاد نواحی با ائمه جمعه، برگزاری همایش مشترک ائمه جماعات و پایگاه‌های مقاومت از برنامه‌های پیش از هفته بسیج است.

* فرمانده سپاه کربلا امروز عازم کرمانشاه می‌شود

محمدرضایی در ادامه با اشاره به حادثه زلزله در کرمانشاه اظهار کرد: فرمانده سپاه کربلا استان امروز عازم منطقه می‌شود و بازدیدی از مناطق زلزله زده دارد تا برای مشارکت در پروژه و یا اعزام بسیجیان در سطح استان اقدام شود.

وی در ادامه با اشاره به ساخت خانه‌های محروم توسط سپاه بیان کرد: 45 طرح اقتصاد مقاومتی از قبیل استخر پرورش ماهی، گلخانه و صنایع تبدیلی انجام شده است و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مرکز استان برگزار می‌شود.

*هزینه 10 میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت

جانشین سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در طول هفته بسیج جهیزیه به 313 نوعروس که 50 درصد از هزینه جهیزیه توسط بسیج سازندگی سپاه تامین شد انجام می‌شود یادآور شد: در سال جاری در حوزه زیرساخت 10 میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

این مسؤول ادامه داد: با استفاده از امکانات بسیج سازندگی سپاه استان در بخش راه و طرح‌های آبرسانی و جاده‌های بین مزارع هم اقداماتی انجام شده است.

محمدرضایی با بیان اینکه بنا داریم تا ویزیت‌های رایگان را در سطح استان مازندران توسعه دهیم خاطرنشان کرد: مشاوره حقوقی رایگان به مردم و همچنین افزایش تولید برنج امسال از دیگر اقدامات بسیج بوده است.

*افزایش تولید برنج در استان توسط مهندسان بسیجی

وی بیان کرد: در 200 هکتار زمین زراعی در بهشهر، نکا، میاندورود ، ساری، قائم‌شهر، جویبار، بابل، آمل، بابلسر نور، محمودآباد، تنکابن و رامسر با مشاوره مهندسین بسیجی کشاورزی و منابع طبیعی منجر به افزایش تولید یک‌هزار و 200 تن برنج شده است.

جانشین سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در نظر داریم تا در سال جاری افزایش تولید کلزا را هم افزایش دهیم ادامه داد: در استان مازندران ظرفیت بالایی داریم اما نتوانستیم به مرحله بهره‌برداری برسانیم تا اقتصاد خانوار و جامعه توسعه یابد.

این مسؤول با اشاره به چند طرح ملی بسیجیان یادآور شد: بسیجیان با حمایت سازمان بسیج علمی، رطوبت‌سنج لیزری، دستگاه گلاسه‌کردن کاغذ برای تولید کاغذ گلاسه و کاریو برقی، تراکتور بزرگ، دستگاه قارچ‌کش طبیعی و نشت‌یاب لوله‌های نفتی ساخته‌اند.

*رسانه‌ها اقدامات بسیج را برجسته کنند

محمدرضایی با بیان اینکه بضاعت ما محدود است افزود: برخی دستگاه‌ها اقدامات خود را انجام نمی‌دهند و ما ناچاریم تا ورود پیدا کنیم و اقدام انقلابی خود را انجام دهیم که مورد بی‌مهری هم قرار می‌گیرد که رسانه‌ها باید اقدامات را برجسته کنند تا مردم بدانند.

وی بیان کرد: رسانه‌ها این اقدامات را برجسته نمی‌کنند و یا به اطلاع مردم استان نمی‌رسانند.

جانشین سپاه کربلای مازندران ادامه داد: ارگانی که این همه خدمت می‌کند آن‌قدر بر علیه آن هجمه صورت می‌گیرد، رسانه‌ها از فعالیت‌های بسیجی و مردمی دفاع کنند.

این مسؤول یاد‌آور شد: وقتی رسانه‌ها کمک کنند و اقدامات انجام شده را برجسته کنند اقدامات بیشتری انجام شده و اتفاقات بهتری می‌افتد.

محمدرضایی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی زیبنده جامعه ما نیست و باید آن‌ها را کاهش دهیم و ما می‌توانیم با استفاده از مردم کمک کنیم تا سرعت کار در زمینه‌های مختلف در جامعه بیشتر شود.

*مسؤولان به بسیج اعتماد کنند

وی با بیان اینکه مسؤولان ما به بسیج اعتماد کنند افزود: برخی از مسؤولان هنوز بسیج و قدرت مردم را درک نکردند، شعار می‌دهند که همراه مردم هستند اما در عمل اینطور نیست.

جانشین سپاه کربلای مازندران افزود: مسؤولان اگر پای کار بیایند سرعت سازندگی در کشور افزایش پیدا می‌کند و اتفاقات خوبی برای مردم می‌افتد و ما نیز اثبات کردیم که پای کار هستیم.

محمدرضایی در پایان گفت: ما منابع مشخصی نداریم و از ظرفیت مردمی استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام /86041/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #استان #همایش #مازندران #اینکه #اقتصاد #اشاره #جانشین #محمدرضایی #مقاومتی #بسیجیان #اقدامات #کربلای #افزایش #عنوان #برنامه‌های #افزود #مسؤول #برگزار #مقاومت #ادامه #سازندگی #رسانه‌ها #تولید #امروز #جامعه #اعزام #کربلا #افتتاح #بسیجی #برگزاری #برجسته #شهرستان‌ها #شهرستان #برنامه #توسعه #مناطق #سراسر #محروم #مشاوره #استفاده #مسؤولان #داریم #رایگان #هزینه #گردهمایی #یادآور #طرح‌های #اعلام #انقلاب #فرمانده #منطقه #جشنواره #مسابقات #تبیین #منابع #هستیم #اسلامی #حمایت #زیرساخت #میلیارد #طبیعی #جهیزیه #خاطرنشان #نمایشگاه #اظهار #آسیب‌های #می‌افتد #اجتماعی #اعتماد #ساری #اتفاقات #مردمی #دستگاه #اقدام #می‌گیرد #می‌کند #ظرفیت #انقلابی #دانشگاه #جهادگران #بابلسر #محمودآباد #حماسه‌سازان #بهشهر #حقوقی #برنامه‌ها #ارائه #محرومیت‌زدایی #پزشکی #آسیب‌پذیر #مراسم #جویبار #استکبارستیزی #فتح‌المبین #قائم‌شهر #میاندورود #کرمانشاه #نواحی #میعادگاه #چهارم #جهادی #گروه‌های #رامسر #زلزله

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : برگزاری بیش از 8 هزار برنامه هفته بسیج در مازندران

*

*


X https://sport45.site/