هنوز وضعیت شغلی و بیمه‌ام مشخص نیست/ گله از تحقق نیافتن قول‌های مسؤولان

تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 - ساعت : 12:46

کد مطلب: 40812 چاپ به اشتراگ گذاشتن

بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران:

هنوز وضعیت شغلی و بیمه‌ام مشخص نیست/ گله از تحقق نیافتن قول‌های مسؤولان

مازندشورا: بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: بعد از بازگشت از مسابقات پاراالمپیک مسؤولان وعده اشتغالم در یک ارگان دولتی را از پشت تریبون اعلام کردند ولی حالا وعده استخدام فرزندان‌مان را پیش می‌کشند و این در حالی است که هنوز وضعیت شغلی و بیمه خودم معلوم نیست.

مازندشورا:به گزارش فارس از شهرستان قائم‌شهر، ورزشکاران معلول به‌ویژه پاراالمپیکی‌ها به دلیل وضعیت جسمانی نیازمند توجه بیشتری از سوی مسؤولان هستند چرا که آنان افرادی هستند که مقابل مشکلات با تمام قوا ایستادند و در مقابل ناملایمتی‌های روزگار خم به ابرو نیاوردند تا داشته‌ها و توانایی‌های خود را در گوش دنیا فریاد بزنند.

 بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران در رقابت‌های پارالمپیک ریو که با کسب مدال طلا برای ایران و شهرش قائم‌شهر افتخارآفرینی کرد از تحقق نیافتن وعده‌های مسؤولان و قول مساعد آنان برای اشتغالش گله دارد.

مجید لشکری، از معلوم نبودن آینده شغلی و کار خود ابراز تأسف می‌کند و می‌گوید: بعد از بازگشت از مسابقات پاراالمپیک مسؤولان وعده اشتغالم در یک ارگان دولتی را از پشت تریبون اعلام کردند ولی حالا وعده استخدام فرزندان‌مان را پیش می‌کشند و این در حالی است که هنوز وضعیت شغلی و بیمه خودم معلوم نیست.

وی اضافه کرد: گویی استخدام پاراالمپیکی‌ها تنها در حد وعده از سوی مسؤولان باقی ماند و تلاشی برای تحقق این وعده نمی‌شود.

86045/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مسؤولان #وضعیت #مقابل #معلوم #استخدام #پاراالمپیکی‌ها #قائم‌شهر #نیافتن #والیبال #نشسته

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : هنوز وضعیت شغلی و بیمه‌ام مشخص نیست/ گله از تحقق نیافتن قول‌های مسؤولان

*

*


X https://sport45.site/