تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 - ساعت : 16:30

کد مطلب: 40828 چاپ به اشتراگ گذاشتن

توضیحات سخنگوی ناجا در خصوص برخورد ماموران شهرداری در معیت پلیس با دستفروشان

مازندشورا: شهردارآنلاین: سخنگوی نیروی انتظامی درخصوص نحوه برخورد ماموران شهرداری در معیت پلیس با دستفروشان توضیح داد.

مازندشورا:سردار سعید منتظرالمهدی روز شنبه در این خصوص اظهار داشت: پیش تر و مکرر در مکرر بنابر تدابیر فرمانده ناجا تاکید کرده ایم که کارکنان پلیس می بایست رفتارشان را هنگام انجام ماموریت های انتظام بخشی جامعه، در چارچوب دکترین و آموزه 'پلیس مهربان و مقتدر' به سامان برسانند و لاجرم هیچ نوع تخطی و قصوری در این خصوص پذیرفته نیست و طبیعتا افرادی که در رفتار و برخورد خود از جاده اعتدال و انصاف خارج شوند مورد تذکر و برخورد انضباطی واقع می گردند.
وی افزود : بدیهی است سازمان هایی که جهت انجام ماموریت خود از ماموران ناجا کمک می گیرند نیز نباید به گونه ای عمل کنند که پلیس را در موقعیت های چالش برانگیز قرار دهند.
سخنگوی نیروی انتظامی اضافه کرد: البته همه ما به عنوان شهروندان جامعه من جمله 'دست فروشان عزیز' باید مسئولیت اجتماعی خود را پذیرفته و قوانین شهری را برای برخورداری از حقوق شهروندی رعایت نماییم و قطعا سازوکارهای لازم برای ساماندهی دستفروشان توسط شهرداری محترم فراهم می ‌شود.
چند روز قبل کلیپی در شبکه های مجازی بدین صورت دست به دست می شد که ماموران شهرداری به همراه ماموران نیروی انتظامی با برخورد فیزیکی با تعدادی دست فروشان، به دنبال جمع آوری آنان بوده اند که انتشار این کلیپ سروصداهای زیادی به پا کرد.
حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور امروز (شنبه) به دنبال ضرب و شتم یک دستفروش در یکی از خیابان‌های تهران توسط ماموران شهرداری به دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور داد تا عاملان این موضوع به دادسرای ناحیه 37 احضار شوند.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #ماموران #شهرداری #برخورد #فروشان #دنبال #تهران #انتظامی #دادستان #جامعه #دستفروشان #ماموریت #سخنگوی #پذیرفته #نیروی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : توضیحات سخنگوی ناجا در خصوص برخورد ماموران شهرداری در معیت پلیس با دستفروشان

*

*


X https://sport45.site/