تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1396 - ساعت : 21:32

کد مطلب: 42119 چاپ به اشتراگ گذاشتن

تخریب اموال عمومی یک عمل ضد اجتماعی است

مازندشورا: شهردارآنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تخریب اموال عمومی یک حرکت ضد اجتماعی است و این حرکت نه تنها نتیجه نخواهد داد بلکه خود فرد معترض را نیز زیر سوال می برد .

مازندشورا:ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حوادث شب گذشته تهران اظهار داشت: من از ماهیت این اعتراضات اطلاعی ندارم اما آنچه مهم است این است که ما از منافع شهر و کشورمان دفاع و مراقبت کنیم.

وی افزود: یکی از این منافع در حوزه شهری وسایل و ساختمان های عمومی شهر اعم از اتوبوس ، معابر و ساختمان های دولتی است.

خداکرمی با بیان اینکه تخریب اموال دیگران یک عمل ضد اجتماعی است، گفت: قطعا کسی که منافع شهروندان خود را با تخریب اموال عمومی تهدید می کند برایش آسیب رساندن به اموال مهم نیست و این یک عمل ضد اجتماعی خواهد بود.

وی ادامه داد: صحبت کردن با روش های خشونت آمیز مانند آتش زدن و تخریب اموال عمومی به نظر می رسد یک حرکت ضد اجتماعی باشد و این شیوه صحبت کردن نه تنها نتیجه نخواهد داد بلکه خود فرد معترض را نیز زیر سوال می برد .

عضوشورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه جوانان می توانند هیجان های خود را کنترل کنند، گفت: من ازهمه عزیزان به خصوص جوانان در خواست می کنم در مسیر مطالبات خود از تخریب اموال عمومی برای اهداف زود گذر، خود را کنترل و از اموال شهروندان مراقبت کنند.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #اموال #تخریب #عمومی #اجتماعی #منافع #تهران #شهروندان #جوانان #کنترل #اینکه #ساختمان #خداکرمی #مراقبت #اسلامی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : تخریب اموال عمومی یک عمل ضد اجتماعی است

*

*


X https://sport45.site/