صهیونیسم و اندیشه تخریب سیمای انتظار

تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 - ساعت : 10:41

کد مطلب: 42289 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مهرانگیز عباسی

صهیونیسم و اندیشه تخریب سیمای انتظار

مازندشورا: از جمله راهبردهایی که طی دهه‌های اخیر همواره مدنظر باشگاه جهانی صهیونیسم در تقابل با جبهه اسلام قرار داشته است، بهره‌گیری از مکانیزم‌های عملیات روانی و ماشین عظیم تبلیغاتی غرب در جهت تخطئه و تخریب این جریان است.

مازندشورا:خبرگزاری فارس مازندران/«مهرانگیز عباسی»: در این مجال برآنیم تا راه کارهای استکبار جهانی در مواجهه با این اندیشه ناب و سازنده را با ذکر مصادیقی چند مورد بازبینی قرار دهیم.

از جمله راهبردهایی که طی دهه‌های اخیر همواره مدنظر باشگاه جهانی صهیونیسم در تقابل با جبهه اسلام قرار داشته است، بهره‌گیری از مکانیزم‌های عملیات روانی و ماشین عظیم تبلیغاتی غرب در جهت تخطئه و تخریب این جریان است که از مصادیق آن می‌توان به پروژه «نوستراداموس» و ماجرای پیشگویی‌های جنجال‌برانگیز وی اشاره کرد.

نوستراداموس از جمله نام‌هایی است که هم‌زمان با حوادث 11 سپتامبر آمریکا به شکل گسترده ‌یا بر سر زبان‌ها افتاده است و کتاب پیشگویی‌های وی نیز در زمره پرفروش‌ترین کتاب‌های سال‌های اخیر ایالات متحده جای گرفته است.

نوستراداموس در 14 سپتامبر 1503 میلادی در «پرودونس» از استان‌های جنوبی فرانسه به دنیا آمد، در سال 1523 به دانشکده مونت پلیه رفت و سه سال بعد دانش‌نامه طبابت خود را از این دانشگاه دریافت کرد.

اما از مهم‌ترین حوادثی که در طول دوران زندگی داموس موجب شهرت فراگیر وی شد شروع بیماری طاعون و نسخه‌های شفابخش او بود اما بازگشت بیماری طاعون این‌بار خانواده وی را نیز به کام مرگ برد.

در پی وقوع این حادثه، خانواده همسرش از وی به دادگاه شکایت بردند که در پی آن از سوی دادگاه وابسته به کلیسای شهر تولوس به کفر و ارتداد متهم و به اعدام محکوم شد.

وی با فرار از این شهر ادامه زندگی خود را با تحصیل در علوم ستاره‌شناسی و طالع‌بینی گذارند و کتاب پیشگویی‌های خود را بر پایه این یافته‌ها به نگارش درآورد.

از جمله پیش‌گویی‌های تحقق‌یافته داموس در این کتاب می‌توان به وقوع انقلاب‌های فرانسه و ایران، ظهور هیتلر و حوادث 11 سپتامبر اشاره کرد که به‌عنوان نمونه از حادثه 11 سپتامبر 2001 در این کتاب این گونه یاد شده است:

«آسمان در زاویه 45 درجه خواهد سوخت (نیویورک در زاویه 45 درجه جغرافیایی واقع است) آتش به شهر جدید خواهد رسید (نیویورک) در شهر صاعقه‌ای بزرگ رخ می‌دهد و دو برادر (برج‌های دوقلوی نجات جهانی) در به هم ریختگی از یکدیگر جدا خواهند شد در حالی که قلعه نظامی‌عظیم (پنتاگون) هم‌چنان پابرجاست، در پی آن جنگ بزرگ جهان را فرا می‌گیرد».

اما از مهم‌ترین بخش‌های این کتاب که موضوع اصلی نوشتار حاضر خواهد بود پیشگویی‌های این اثر در ارتباط با ظهور نواده پیامبر اسلام(ص) و منجی مسلمین در آخرالزمان بوده است که دستگاه‌های رسانه‌ای غرب با تحریف و دروغ پردازی این بخش از کتاب، سعی در بهره‌برداری‌های محفلی از این اثر داشته‌اند.

این اقدام که با هدف ارائه تصویری تحریف شده از جهان اسلام و در راستای تحریک و تهییج عواطف ملل غربی علیه جبهه اسلام صورت گرفته است، روز به روز دامنه بیشتری می‌یابد به‌طوری که مجموعه پیشگویی‌های وی در سال‌های اخیر به‌صورت گسترده‌ای در سراسر جهان به چاپ و تکثیر رسیده است.

بر اساس متون موجود این کتاب نویسنده با ترسیم چهره‌ای خشن، بی‌رحم و ویرانگر از موعود مسلمین می‌نویسد، وی حرکت خود را از شهر مکه آغاز می‌کند و با بسیج مسلمانان جهان به ویرانی و غارت شهرهای غربی کمر می‌بندد و جنگ‌ها و خونریزی‌های بی‌سابقه‌ای را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

هر چند در مورد پیشگویی‌های داموس نظریات متفاوتی وجود دارد و حتی بسیاری نیز بر اصل وجود چنین شخصیتی خدشه‌هایی وارد کرده‌اند و آن را ساخته و پرداخته ذهنیات شوم لابی‌های صهیونیستی دانسته‌اند اما قول غالب بر وجود شخصیتی با چنین مختصات و مشخصه‌هایی تأکید دارد.

به هر ترتیب صرف نظر از صحت و سقم ادعاهای یادشده، غالب مورخین و آگاهان مسائل سیاسی بر این نکته متفق‌القولند که امروزه این اثر به‌عنوان ملعبه‌ای در دستان صهیونیسم بین‌الملل در جهت دستیابی به امیال و آرمان‌های مادی و شرک‌آلود خود و اهرمی‌ برای مبارزه با فرهنگ امیدبخش انتظار در جهان اسلام قرار دارد.

انتهای پیام/3141/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #پیشگویی‌های #اسلام #سپتامبر #صهیونیسم #جهانی #نوستراداموس #دادگاه #حادثه #خانواده #طاعون #به‌عنوان #زاویه #شخصیتی #مسلمین #بیماری #نیویورک #تحریف #گرفته #عباسی #می‌توان #انتظار #تخریب #اشاره #حوادث #اندیشه #سال‌های #مهرانگیز #فرانسه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : صهیونیسم و اندیشه تخریب سیمای انتظار

*

*


X https://sport45.site/