تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1396 - ساعت : 16:29

کد مطلب: 42566 چاپ به اشتراگ گذاشتن

ریاست کمیته ملی المپیک شغل است

مازندشورا: شهردارآنلاین: سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس در خصوص ثبت نام معاون شهردار تهران برای تصدی ریاست کمیته المپیک واستفساریه ای که ازمجلس گرفته است،گفت: مورد مشابه این فرد داشتیم که ریاست کمیته المپیک شغل محسوب شد.

مازندشورا:حجت الاسلام حسن نوروزی در پاسخ به این سوال که در رابطه با بحث ممنوعیت به کارگیری دو شغله ها در سمت های مختلف و با توجه به اینکه معاون شهردار تهران برای تصدی ریاست کمیته ملی المپیک اقدام کرده است، آیا ریاست کمیته ملی المیپک شغل محسوب شده و یا معاون شهردار می تواند همزمان به عنوان رئیس کمیته المپیک و معاونت شهرداری، مشغول به کار باشد؟ گفت: قبلا در مورد آقای علی آبادی در دولت هشتم و نهم ریاست کمیته ملی المپیک شغل محسوب شد و این فرد به عنوان دو شغله شناخته شد. زمانی که علی آبادی معاون اجرایی ریاست جمهوری و مسئول کمیته ملی المپیک بود سمت دوم وی شغل محسوب شد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی رسانه ها و افراد همسو با صالحی امیری می گویند این فرد از مجلس استفساریه گرفته و مجلس هم معتقد است که تصدی ریاست کمیته ملی المپیک شغل محسوب نمی شود، آیا مرجع تشخیص شغل محسوب شدن این سمت، مجلس است؟ گفت: سازمان بازرسی مرجع تشخیص است. سوال اینجاست که آقای صالحی امیری استفساریه را از چه کسی و از کجای مجلس گرفته است؟

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: آقای انصاری به عنوان سازمان امور استخدامی هم در این زمینه گفتند که شغل محسوب می شود.

صالحی امیری، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به عنوان گزینه ریاست کمیته ملی المپیک در انتخابات این کمیته شرکت کرده است و به احتمال زیاد به عنوان تنها گزینه اصلی مطرح می شود.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #کمیته #ریاست #المپیک #محسوب #عنوان #معاون #امیری #صالحی #گرفته #تشخیص #گزینه #استفساریه #شهردار #آبادی #تهران #شهرداری

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ریاست کمیته ملی المپیک شغل است

*

*


X https://sport45.site/