تاریخ انتشار : سه شنبه 03 بهمن 1396 - ساعت : 04:23

کد مطلب: 43704 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران:

جشنواره های موضوعی مطبوعات در مازندران برگزار می شود

مازندشورا: نوشهر - مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران از انتخاب رابطان خانه مطبوعات در ۷۰ درصد شهرستان های استان خبر داد و برگزاری جشنواره فصلی و موضوعی مطبوعات را از برنامه ها برشمرد.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار مهر، علی یوسفی ظهر دوشنبه در نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات استان در نوشهر با اشاره به معرفی رابطان خانه مطبوعات در شهرستان ها اظهار داشت: انتخاب رابطان شانیت خانه مطبوعات را در شهرستان ها افزایش می دهد.

وی عضویت در خانه مطبوعات از جمله ملاک برای انتخاب رابطان خانه مطبوعات است گفت: تاکنون در ۷۰ درصد شهرستان های مازندران رابطان انتخاب شده اند.

یوسفی همچنین به توزیع آگهی های ثبتی اشاره و اضافه کرد: کار خانه مطبوعات نظارت بر فرایند توزیع آگهی های ثبتی است.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران، بررسی دقیق بر عضویت اعضا در خانه مطبوعات را از اقدامات خانه مطبوعات استان برشمرد و گفت: عضویت اعضا طبق اساسنامه انجام می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره مطبوعات با قوت سال آتی در استان برگزار می شود گفت: برای اولین بار، رونمایی از پوستر جشنواره مطبوعات انجام می شود.

وی همچنین برپایی جشنواره های موضوعی را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: جشنواره هایی نظیر محیط زیست، آب و غیره با هماهنگی ادارات کل برگزار می شود.

یوسفی، برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: با رایزنی های صورت گرفته، قرار است رشته های مرتبط با حوزه رسانه دایر شود.


منبع : مهر

برچسب ها : #مطبوعات #جشنواره #مازندران #رابطان #شهرستان #عضویت #استان #برگزار #یوسفی #اقدامات #برشمرد #توزیع #موضوعی #اشاره #مدیرعامل #همچنین

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : جشنواره های موضوعی مطبوعات در مازندران برگزار می شود

*

*


X https://sport45.site/