قطع شدن برق ارتفاعات بندپی شرقی در پی بارش برف

تاریخ انتشار : دوشنبه 09 بهمن 1396 - ساعت : 10:30

کد مطلب: 44184 چاپ به اشتراگ گذاشتن

بخشدار بندپی شرقی خبر داد

قطع شدن برق ارتفاعات بندپی شرقی در پی بارش برف

مازندشورا: بخشدار بندپی شرقی با اشاره به اینکه قطع برق این منطقه در پی بارش برف گفت: به محض دریافت گزارش مبنی بر قطعی برق در منطقه شیخ‌موسی بلافاصله نیروهای اداره برق به منطقه اعزام و اقدام به رفع مشکل کردند.

مازندشورا:محمدباقر علی‌تبار در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بابل اظهار کرد: از زمان شروع بارش برف و باران، ستاد حوادث غیرمترقبه در منطقه تشکیل و نیروهای امدادی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

 وی با اشاره به اینکه اکیپ راهداری با نمک‌پاشی نسبت به  ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی مناطق بالادست محور گلوگاه شیخ‌موسی اقدام کردند، افزود: در حال حاضر کامیون حامل نمک و مجهز به برفروب به اضافه لودر راهداری برای امداد رسانی در این منطقه مستقر است.

بخشدار بندپی شرقی بابل تصریح کرد: به محض دریافت گزارش مبنی بر قطعی برق در منطقه شیخ‌موسی بلافاصله نیروهای اداره برق به منطقه اعزام و اقدام به رفع مشکل کردند.

 علی تبار با اشاره به اینکه مشکل حجمی قطع برق در منطقه نداشتیم، خاطرنشان کرد: قطعی برق منازل به صورت موردی بوده که نسبت به رفع آنها اقدام شد.

این مسئوول یادآور شد: با توجه به ادامه بارش برف و احتمال قطعی برق و انسداد جاده‌های مواصلاتی و.... ستاد مدیریت بحران بخش همچنان در آماده باش کامل و مدیران مربوطه ملزم به حضور تمام وقت در بخش است.

علی تبار همچنین از تلاش و خدمات شبانه روزی ستاد بحران حوادث غیر مترقبه بندپی شرقی بابل تقدیر کرد.

86009/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #منطقه #بندپی #اقدام #مواصلاتی #شیخ‌موسی #راهداری #بحران #اشاره #حوادث #نیروهای #بخشدار #اینکه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : قطع شدن برق ارتفاعات بندپی شرقی در پی بارش برف

*

*


X https://sport45.site/