تاریخ انتشار : دوشنبه 09 بهمن 1396 - ساعت : 14:29

کد مطلب: 44232 چاپ به اشتراگ گذاشتن

کاشت نخل های فرسوده بلوار ساحلی بندرعباس را نازیبا کرده است

مازندشورا: شهردارآنلاین: عضو شورای شهر بندرعباس گفت: کاشت نخل های فرسوده بلوار ساحلی بندرعباس را نازیبا کرده است.

مازندشورا:اسماعیل بواشه بیان داشت: وظیفه شهرداری بصورت ملموس و عینی درارتباط  با مسائل و مشکلات مردم است و جلسات شورای شهر که شهردار حضور دارند نیز باید بصورت علنی برگزار شود.

بواشه در نطق پیش از دستور سی وسومین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس با بیان مطلب فوق اظهار داشت: طبق اصل یکصدم قانون اساسی علت تشکیل شوراها پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و سایر امور رفاهی برای مردم و در واقع خدمات رسانی مناسب برای شهروندان است لذا همانطور که شورای شهر با دعوت از مدیران دستگاههای اجرایی مسائل و مشکلات مردم را مطرح و مدیران مربوطه بایستی در این راستا پاسخگو باشند، پس جلسات شورای شهر که قرار است شهردار بندرعباس در آن حضور یابد بصورت علنی باشد تا در زمینه اطلاع رسانی مشکلی پیش نیاید.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در فضاهای شهری بایستی به دنبال ارتقای کیفیت بصری باشیم ولی متأسفانه کاشت نخل هایی در بلوار و ساحل شهر بندرعباس منظر شهری را نازیبا کرده است.

بواشه گفت: توسط شهرداری بندرعباس با وجود این همه کارشناس و مشاور درختهای نخلی در سطح شهر کاشته شده، که به آن ایراد وارد است، این نخل ها متأسفانه نیمی از عمر آنها گذشته و رو به فرسودگی است و بجای اینکه  منظر زیبایی در شهر بوجود بیاید متأسفانه چهره شهر را نازیبا کرده است که روح و روان مردم را آزار می دهد.

وی افزود: شهرداری قبل از اینکه بخواهد کاری را شروع کند باید کارشناسی صورت گیرد تا مشکلات و معضلات کمتری در شهر بوجود بیاید.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #بندرعباس #شورای شهر #شورای #متأسفانه #بواشه #نازیبا #مشکلات #بصورت #شهرداری #بایستی #بوجود #بیاید #مدیران #اجتماعی #جلسات #مسائل #بلوار #شهردار #فرهنگی #رسانی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : کاشت نخل های فرسوده بلوار ساحلی بندرعباس را نازیبا کرده است

*

*


X https://sport45.site/