تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1397 - ساعت : 18:42

کد مطلب: 47966 چاپ به اشتراگ گذاشتن

سعید شریعتی در گفت‌وگو با شهردار آنلاین:

برنامه‌های اصلاحات و نجفی به هم پیوسته‌اند/مردم باید بدانند علت استعفای شهردار تهران چیست؟

مازندشورا: شهردارآنلاین: یک فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است با کنار رفتن نجفی از شهرداری تهران برنامه‌ریزی اصلاح طلبان دچار مشکل می‌شود زیرا حضور شخصی با تجربه‌ای مانند نجفی در راس مدیریت شهری هم یکی از برنامه‌های جریان اصلاحات است.

مازندشورا:سعید شریعتی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد عاقبت شهرداری بعد از استعفای محمدعلی نجفی، شهردار تهران و اینکه آیا می‌توان بعد از کنار رفتن نجفی از مسند شهرداری تهران همچنان امیدوار بود که اصلاح طلبان بتوانند به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کنند، به خبرنگار شهردار آنلاین گفت: «با پیروزی اصلاحات در انتخابات شورای شهر سال 96 یکی از برنامه‌های جریان اصلاحات روی کار آمدن شهرداری مانند نجفی بود تا چنین فردی بتواند با توجه به سابقه مدیرتی که در کشور دارد وضعیت تهران را سامان بدهد.»

او ادامه داد: « اگر کمی به عقب بازگردیم می‌بینیم که جریان اصلاحالات در زمان انتخابات شورای شهر به هوادران خود اعلام کرد که با اهدافی چون مبارزه با فساد، مبارزه با رانت‌خواری، کوچکتر کردن شهرداری و ... جلو آمده است. بعد از آن با حضور شخصی مانند محمدعلی نجفی در راس سازمان شهرداری، در مدت کوتاه توانست جهت بهبود بسیاری از مسائل و مشکلات برنامه‌ریزی کند که در برخی از آنها به نتیجه هم رسیدند.»

وی در پاسخ به این سوال که با رفتن نجفی عاقبت این برنامه‌ها چه خواهد شد، گفت: « در درجه اول امیدواریم که شورای شهر تهران استعفای نجفی را نپذیرد تا او بتواند به فعالیت خود ادامه دهد. در ادامه باید اضافه کنم که برنامه‌های جریان اصلاحات و حضور شهرداری مانند نجفی به نوعی به یکدیگر پیوسته هستند. زمانی برنامه‌ریزی‌ها به خوبی پیش می‌رود که یک فرد واجد شرایط بر سرکار باشد.»

این فعال سیاسی با تاکید بر شفاف شدن علت استعفای شهردار تهران اضافه کرد: «همه باید تلاش کنند تا موانعی که اکنون بر سر راه شهردار تهران برای ادامه کار وجود دارد برداشته شود و همه مردم بدانند که استعفای او به چه علت بوده است در غیر این صورت اگر نجفی شهرداری را ترک کند، مشکلات همچنان ادامه خواهند داشت و هرکسی که بعد از او شهردار شود این مشکلات بازهم سد راهش خواهد شد. نباید فراموش کنیم که این حق مردم است که بدانند به چه علت شهردار شهرشان می‌خواهد استعفا دهد.»


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #شهردار #شهرداری #تهران #استعفا #استعفای #ادامه #اصلاحات #مشکلات #شورای #مانند #جریان #شورای شهر #برنامه‌های #شورا #بدانند #مبارزه #اصلاح طلب #اضافه #همچنان #اصلاح #سیاسی #آنلاین #عاقبت #محمدعلی #انتخابات #شریعتی #بتواند

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : برنامه‌های اصلاحات و نجفی به هم پیوسته‌اند/مردم باید بدانند علت استعفای شهردار تهران چیست؟

*

*


X https://sport45.site/