پایان پروژه‌های نیمه‌تمام تنکابن در سال 97/تعداد پروژه‌ها زیاد و ظرفیت اعتباری محدود

تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1397 - ساعت : 10:30

کد مطلب: 47988 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرماندار ویژه تنکابن اعلام کرد

پایان پروژه‌های نیمه‌تمام تنکابن در سال 97/تعداد پروژه‌ها زیاد و ظرفیت اعتباری محدود

مازندشورا: فرماندار ویژه تنکابن با تاکید بر اینکه در سال ۹۷ هدفمان پایان دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: ۱۰ درصد ظرفیت تملک و دارایی در پروژه‌های جدید و ۹۰ درصد هم برای پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص می‌دهیم.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، سیدامیر حسینی‌جو شنبه‌شب در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه جلسات شورای اداری در اصل فرصتی برای تعامل بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی، نظامی و امنیتی است، اظهار کرد: ما می‌توانیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم، در سال ۹۷ جلسات شورای اداری به صورت چرخشی در بخش‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال تقریبا ۳۰ درصد افزایش حضور مسافران به استان مازندران به ویژه در غرب استان داشتیم.

فرماندار ویژه تنکابن به جایگاه رفیع انسانیت و اخلاق در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: اگر ما به نکات اخلاقی توجه لازم داشته باشیم و بین گفتار و اعمال ما باید یک برابری وجود داشته باشد تا ما بتوانیم موفق شویم.

این مسؤول افزود: اگر توانستیم خواسته‌ها و اراده شخصیمان را تبدیل به خواسته عمومی کنیم شهر و شهرستان آبادی داریم.

حسینی‌جو با بیان اینکه سال ۹۷ سالی است که باید همت مضاعف و تلاش بیشتری داشته باشیم، ادامه داد: عنوان حمایت از کالای ایرانی برای سال ۹۷ نیست در سال ۸۸ هم در فرمایشات مقام معظم رهبری بود، بنابراین این نام‌گذاری‌ها یک هدفی را دنبال می‌کنند ما باید در مسیر این هدف گام برداریم‌.

وی در ادامه به آسیب‌های اجتماعی پرداخت و افزود: آسیب‌های اجتماعی در حقیقت یکی از نکات جدی و اساسی است که باید به آن توجه کنیم و امسال بنا داریم از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها در این رابطه بیشتر استفاده کنیم.

فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی شهرستان و برش شهرستانی را آماده و پیگیری کنیم نه اینکه فقط سخنرانی کنیم، خاطرنشان کرد:همه دستگاه‌ها باید در این رابطه تلاش کنند.

این مسؤول با بیان اینکه شوراهای اسلامی ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش‌های اجتماعی دارند، عنوان کرد: بخشداران، شهرداران و مدیران از ظرفیت‌های شوراهای اسلامی استفاده کنند.

حسینی‌جو با تاکید بر اینکه در سال ۹۷ هدفمان پایان دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام است، خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد ظرفیت تملک و دارایی در پروژه‌های جدید و ۹۰ درصد هم برای پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص می‌دهیم.

وی به پروژ‌ه‌های نیمه‌تمام این شهرستان رینگ شهری نشتارود، سد ازارود، بیمارستان تخصصی، راه الموت، کارخانه تولید انرژی از زباله و خانه کشتی اشاره کرد و گفت: تعداد پروژه‌های نیمه تمام ما زیاد است و ظرفیت مالی اعتباری شهرستان محدود، ما باید تلاش کنیم پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت قرار بدهیم‌.

فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به اینکه معاندین و مخالفین در تلاش هستند نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کنند بیان کرد: ما به عنوان مسلمان باید حواسمان باشد جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که معاندین به شدت ایران را مورد هجمه قرار دادند و حرف، کردار و رفتار ما می‌تواند برای آنها یک دست‌آویزی برای شکاف ایجاد کردن و فاصله انداختن بین مردم و مسؤولان باشد.

این مسؤول اظهار کرد: ما باید شفافیت را در دستور کار خود قرار دهیم.

حسینی‌جو در پایان با تاکید بر اینکه اولویت را بر مصرف کالای ایرانی قرار دهید، گفت: ما بهترین چای، ماهی و مرکبات را در منطقه خودمان داریم و در بحث مواد غذایی در حوزه شهرستان بی‌نیاز هستیم.

۸۶۰۴۳/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #نکا #اینکه #شهرستان #تنکابن #پروژه‌های #شورا #اشاره #فرماندار #حسینی‌جو #نیمه‌تمام #اجتماعی #استفاده #مسؤول #عنوان #ظرفیت #ظرفیت‌های #داریم #اسلامی #اداری #شورای #آسیب‌های #پایان #شوراهای #معاندین #اولویت #خاطرنشان #رابطه #تاکید #استان #جلسات #بیشتر #محدود #اعتباری #تعداد #اظهار #امسال #کالای #ادامه #افزود #باشیم #ایرانی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پایان پروژه‌های نیمه‌تمام تنکابن در سال 97/تعداد پروژه‌ها زیاد و ظرفیت اعتباری محدود

*

*


X https://sport45.site/