تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397 - ساعت : 16:30

کد مطلب: 48178 چاپ به اشتراگ گذاشتن

توزیع50هزارتن آسفالت در شهر ری

مازندشورا: شهردارآنلاین: شهردار منطقه 20(شهرری) گفت: 50 هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان های شهر ری در سال گذشته توزیع شد که 10 درصد از این حجم آسفالت در معابر و دسترسی های بزرگراهی و محوطه های پیرامونی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) توزیع شده است.

مازندشورا:احمد صفوی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همواره در مناسبت های مختلف شاهد حضور خیل عظیمی از شهروندان برای زیارت حرم عبدالعظیم (ع) هستیم، افزود: احداث 108 چشمه سرویس بهداشتی از مهمترین برنامه های سال گذشته بود که با محور بوستان های پیرامونی حرم اجرا شد.
وی اضافه کرد: هم اکنون سرویس های بهداشتی ثابت اطراف حرم به 117 چشمه رسیده است تا امکانات رفاهی زائران افزایش یابد.
شهردار منطقه 20 بهره برداری از پل غیرهمسطح تقی آباد را از دیگر طرح های مهم در جهت روان سازی ترافیک جاده ورامین برشمرد و گفت: ساخت 2 مسجد، بهسازی خیابان حرم، مرمت کاروانسرای شاه عباسی، توسعه فضای سبز با مشارکت نهادها و شهروندان با کاشت و توزیع 103 هزار درخت از دیگر فعالیت های مهم مدیریت شهری در سال گذشته بود.
وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز نیز فعالیت های نگهداشتی و اقدامات نوروزی با آماده باش عوامل اجرایی در جریان بوده است، افزود: عوامل اجرایی شهرداری منطقه در ایام نوروز همانند سال های گذشته به خوبی از زائران و مهمانان پذیرایی کردند.
وی ادامه داد: مشارکت یکهزار و 360 نفر در تورهای ری گردی، حضور یک میلیون و 350 هزار زائر در اماکن زیارتی و بازدید 235 هزار گردشگر از اماکن تاریخی و باستانی در ایام نوروز گزارش شده است که خدمات رسانی به این حجم از شهروندان و مسافران نوروزی افتخاری ارزشمند برای مدیریت شهری است.

** طرح امتداد خط 6 مترو به حرم عبدالعظیم(ع) در جریان است
شهردار منطقه 20 درادامه به افتتاح 110 طرح عمرانی در سال 96 اشاره کرد و گفت: آغازعملیات عمرانی امتداد خط 6 مترو از ایستگاه دولت آباد به حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) از اتفاقات مهم در این سال بود که در حال پیشرفت است.
سید احمد صفوی با اشاره به اینکه مجموعه فعالیت های شهری با محوریت حرم و با هدف خدمت رسانی بیش از پیش به زائران برنامه ریزی می شود، افزود: مدیریت شهری با اقدامات فرهنگی و اجتماعی در مناسبت های مختلف آئینی حضوری گسترده داشته است.

** پایانه جوانمرد قصاب در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد
شهردار منطقه 20 گفت: طرح پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب در مجاورت ایستگاه مترو، از دیگر طرح های مهم سال گذشته است که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
سید احمد صفوی ادامه داد: این طرح ترافیکی در مساحتی به وسعت 5 هکتار در حال اجراست که تمامی مدهای حمل و نقل عمومی در این طرح لحاظ شده است و به عنوان بزرگ ترین پایانه در پهنه جنوب محسوب می شود.
وی افزود: این منطقه توانسته است با احداث 6 بوستان جدید و افزایش بوستان های شهری منطقه به 177 مورد، قدم خوبی را در جهت توسعه فضای سبز بردارد.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.

منبع:ایرنا


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #منطقه #افزود #گذشته #اشاره #زائران #بوستان #پایانه #نوروز #برداری #مدیریت #فعالیت #شهروندان #عبدالعظیم #اینکه #امتداد #عمرانی #رسانی #اماکن #ادامه #ایستگاه #محدوده #آینده #ناحیه #جوانمرد #شهرداری #نزدیک #اجرایی #احداث #توسعه #افزایش #سرویس #بهداشتی #مشارکت #مختلف #عوامل #برنامه #نوروزی #اقدامات #مناسبت #جریان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : توزیع50هزارتن آسفالت در شهر ری

*

*


X https://sport45.site/