حرکت در مسير اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق شعار سال است/کمک 600 میلیون ریالی حوزه محمد رسول‌الله به مناطق زلزله‌زده غرب کشور

تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردین 1397 - ساعت : 06:30

کد مطلب: 48198 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله ساری:

حرکت در مسير اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق شعار سال است/کمک 600 میلیون ریالی حوزه محمد رسول‌الله به مناطق زلزله‌زده غرب کشور

مازندشورا: فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول‌الله(ص) سپاه شهرستان ساری با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب در چندین سال پیاپی دغدغه حل مسائل اقتصادی کشور را دارند، گفت: با توجه به تحریم‌های دشمنان ضروری است تا همه مردم و مسؤولان برای تحقق آن از مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.

مازندشورا:وحید دهقان امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: محور فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله، جذب، سازماندهی، آموزش و بکارگیری نیروهای مردمی در قالب عضویت‌های عادی و فعال بسیج در بخش‌های تربیتی، دفاعی و رزمی، سازندگی، فرهنگی و ورزشی است.

‌وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نظارت و سرکشی از رده‌های تخصصی در پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات براساس زمان‌بندی فصلی را محور دوم از فعالیت‌های این نهاد برشمرد.

 

*اعزام 120 نفر از نیروهای بسیج مردمی برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول‌الله (ص) سپاه شهرستان ساری از اعزام 120 نفر از نیروهای بسیج مردمی برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی مناطق محروم شهرستان ساری در قالب اردوهای هفت روزه خبر داد و گفت: کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ویژه اقتصاد مقاومتی، مشاغل خانگی و طرح‌های صنایع تبدیلی در سطح حوزه مقاومت با ارائه گواهینامه برگزار شد.

این مسؤول با اشاره به انتشار تجربیات موفق امر به معروف و نهی از منکر گستره استحفاظی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و حسینیه‌ها، تصریح کرد: برنامه‌های تربیتی و معرفتی مانند اداره گروه‌های قرآنی، تشکیل و اداره حلقه‌های صالحین با محوریت مساجد و اماکن متبرکه اجرا شد.

 

*آماد‌ه‌سازی گردان بیت‌المقدس محمد رسول‌‌الله(ص) برای مقابله با هرگونه تهدید و ناآرامی

دهقان از سازماندهی، آموزش و آماده‌سازی گردان بیت‌المقدس محمد رسول‌‌الله(ص) برای مقابله با هرگونه تهدید و ناآرامی در محدوده سرزمینی خبر داد و بیان کرد: گشت‌های عملیاتی محله‌محور بسیج در طول سال توسط پایگاه‌های مقاومت در هر منطقه در حال اجراست.

وی به مجموعه فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی این حوزه مقاومت در مرکز استان اشاره کرد و گفت: جام‌های ورزشی در مناسبت‌های ملی و انقلابی همچون دهه فجر، هفته بسیج و دفاع مقدس برگزار می‌شود و همچنین تیم‌های ورزشی محله‌محور تشکیل و مسابقات ورزشی مسجدمحور در حال اجراست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول‌الله (ص) سپاه شهرستان ساری از اعزام بیش از هزار نفر از نیروهای بسیجی و غیربسیجی به اردوهای آموزشی، تفریحی، سیاحتی و زیارتی شهرستانی، استانی و کشوری خبر داد و افزود: دو کاروان در سال‌جاری به اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

این مسؤول با اشاره به برگزاری 12 یادواره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم در سطح این حوزه مقاومت طی سال ‌گذشته، اظهار کرد: بیش از 10 برنامه آبروی‌محله که در واقع همان گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هر محله در منزل هر شهید توسط اهالی همان محل است، انجام شد.

 

*سوق دادن بیش از 2 هزار نفر به شبکه‌های پیام‌رسان داخلی

دهقان با اعلام اینکه کتاب سرگذشت زندگی شهید مدافع حرم محمود رادمهر در قالب طرح ستارگان هدایت، تدوین و انتشار یافته است، خاطرنشان کرد: هسته‌های روشنگری فرهنگی اجتماعی در سطح مساجد تقویت و توسعه می‌یابد.

وی از سوق دادن بیش از 2 هزار نفر به شبکه‌های پیام‌رسان داخلی خبر داد و اضافه کرد: استفاده از شبکه‌های پیام‌رسان داخلی، نمود بارزی از حمایت تولیدات داخلی و پشتیبانی از دستاوردهای ملی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول‌الله (ص) سپاه شهرستان ساری از راه‌اندازی بیش از 20 صندوق‌ قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردم‌یاری در سطح محلات و مساجد خبر داد و گفت: این حوزه مقاومت تاکنون بیش از 100 میلیون ریال به‌صورت نقدی و بیش از 500 میلیون ریال کمک غیرنقدی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال کرده است.

 

*آمادگی کامل بسیج و سپاه در اجرای منویات رهبری در تحقق شعار سال

این مسؤول با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌نام حمایت از کالای ایرانی افزود: چندین سال است که معظم‌له دغدغه مسائل اقتصادی در کشور را دارند و با توجه به تحریم‌های دشمنان نیاز است همه مردم و مسؤولان در این راستا از مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.

دهقان اعتماد و اکتفا به منابع و نیروهای متخصص داخلی را از اولویت‌های مهم برشمرد و ادامه داد: حمایت از تولیدات داخل باید در قالب ارائه تسهیلات بلندمدت، تدبیر و حمایت از بازار فروش و تقویت سیستم نظارتی و جلوگیری از قاچاق کالا باشد.

وی از آمادگی کامل بسیج و سپاه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در تحقق یافتن شعار سال٩٧ و اهداف ترسیم شده توسط معظم‌له برای مقابله با هرگونه توطئه‌های دشمنان خبر داد و گفت: فرهنگ‌سازی آحاد مردمی برای خرید و حمایت از کالاهای ایرانی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری بسیج طی سال‌جاری است.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مقاومت #رسول‌الله #مساجد #ورزشی #نیروهای #شهرستان #داخلی #حمایت #فرمانده #اعزام #اجرای #اشاره #مناطق #مردمی #دهقان #اردوهای #پیام‌رسان #رهبر #رهبری #شبکه‌های #هرگونه #مقابله #مسؤول #فعالیت‌های #مقاومتی #فرهنگی #میلیون #آموزشی #اقتصاد #پایگاه‌های #اظهار #زلزله‌زده #شهدای #افزود #سال‌جاری #تقویت #مدافع #منویات #دشمنان #اولویت‌های #معظم‌له #ایرانی #آمادگی #اجراست #تولیدات #ناآرامی #برگزار #تربیتی #انتشار #ارائه #برگزاری #برشمرد #پروژه‌های #محرومیت‌زدایی #اداره #تشکیل #تهدید #محلات #عملیاتی #سازماندهی #آموزش #گردان #بیت‌المقدس #رسول‌‌الله #محله‌محور

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : حرکت در مسير اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق شعار سال است/کمک 600 میلیون ریالی حوزه محمد رسول‌الله به مناطق زلزله‌زده غرب کشور

*

*


X https://sport45.site/