دستان پینه‌بسته کشاورزان در پرتو حمایت جانبه از کالای ایرانی تجلی می‌یابد

تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1397 - ساعت : 12:31

کد مطلب: 48429 چاپ به اشتراگ گذاشتن

نماینده مردم بابل در مجلس:

دستان پینه‌بسته کشاورزان در پرتو حمایت جانبه از کالای ایرانی تجلی می‌یابد

مازندشورا: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دستان پینه‌بسته کشاورزان، دامداران، باغداران و کارگران در پرتو حمایت جانبه از کالای ایرانی تجلی می‌یابد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین نیازآذری روز یک‌شنبه 26 فروردین ماه امسال در نطق میان دستور در خانه ملت،با تبریک به‌مناسبت عید مبعث و گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و یک‌هزار و 744 شهید شهرستان بابل، اظهار کرد:مردم  از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خویش انتظار دارند در کنار وظایف نمایندگی همواره پیگیر مطالبات حوزه انتخابیه باشند و اگر مسائلی از تریبون خانه ملت مطرح می‌شود چیزی جز دغدغه‌های آنان نیست.

وی با بیان اینکه بدون تردید مجلس باید مدافع حقوق اساسی ملت و صدای رسای مردم باشد، افزود: پیشرفت و تعالی جامعه در گرو همگرایی قوای سه‌گانه و دیگر نهادها در بستر همدلی ایجاد خواهد شد و هر گروه، جریان  و شخصی که در مسیر اعتمادآفرینی، امیدبخشی و استحکام وحدت جامعه گام بردارد شایسته تکریم است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خطاب دولت و دستگاه قضایی، گفت: مردم شریف و قدرشناس کشورمان که همواره پشتیبان نظام و حامی ولایت هستند توقعی جز کار و خدمت از ما ندارند و هر گونه قصور و کوتاهی توسط مسؤولان بی‌ثباتی به اعتماد عمومی و خدشه‌دارکردن امنیت ملی محسوب می‌شود لذا شایسته است درسال جدید با تمام توان برای هم‌افزایی، کار جهادی و تلاش مضاعف برای تحقق شعارملی سال که از اهداف اقتصاد مقاومتی است، بکوشیم.

نیازآذری یادآور شد: حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید،  تکریم به سرمایه‌گذاران در امر تولید و  دستان پینه‌بسته کشاورزان، دامداران، باغداران و کارگران در پرتو حمایت جانبه از کالای ایرانی تجلی می‌یابد.

وی تصریح کرد: در کنار توجه به مسائل امنیتی، سیاسی، اقتصادی و عمرانی نباید از مدیریت مسائل اجتماعی و فرهنگی  غافل باشیم و نگرانی خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی را باید جدی گرفت.

نماینده مردم بابل در مجلس درباره  مدیریت شبکه‌های مجازی و پیام رسان‌ها، گفت: حفظ منافع ملی و حریم خصوصی زندگی مردم و اسرار آنها مقدم بر همه امور باشد.

نیازآذری بیان کرد: مردم ما از رئیس‌جمهور، معاونان و یکایک وزرای دولت و استاندار مازندران  انتظار دارند تا دیر نشده به‌طور ویژه و اساسی  مسائل و مشکلات بیست و سومین شهرستان پرجمعیت کشور  یعنی بابل را به‌طور دقیق ارزیابی و بررسی کنند.

وی با اعلام اینکه به مشکلات کشور واقف هستم، اضافه کرد: اما نمی‌توانم نسبت به مطالبات مردم در کنار همه فرصت‌های پیش‌رو بی‌تفاوت باشم.

نماینده مردم بابل در مجلس خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم در حوزه انتخابیه همواره در دیدارها به‌ویژه در ایام نوروز نگرانی‌ها و انتظارات بحقی را مطرح کردند از جمله  توجه به اشتغال جوانان، معیشت، مبارزه با فقر و فساد، حفظ محیط زیست  و اجرای عدالت  در کشور  از دولت و دستگاه قضایی  توقع رسیدگی عاجل دارند که شامل موارد زیر است؛ 

1- آموزش و پرورش زیربنای توسعه هر جامعه است؛ در آستانه هفته گرامیداشت معلم علاوه بر تکریم به مقام شامخ معلم ، توجه به شان و  منزلت آنان و در کنار  آن  معیشت و تامین مطالبات صنفی معلمان از جمله افزایش حقوق آنها از مصادیق بارز عدالت است،  از مجلس و دولت می‌خواهم به این قشر فرهیخته اعم از شاغل و بازنشسته  توجه شایسته‌تری داشته باشند، هرچند که خودم را شرمنده این قشر آبرومند می‌دانم.

2- به وزیر جهاد کشاورزی درباره اهتمام جدی به تامین امنیت غذایی کشور با حمایت واقعی از کشاورزان، دامداران، باغداران و جلوگیری از واردت بی‌رویه و غیرضرور محصولات کشاورزی به‌ویژه برنج که هم‌اکنون متاسفانه  ده‌ها هزار تن از تولیدات سال قبل در انبار کشاورزان  و کارخانجات شالی‌کوبی بی‌مشتری مانده را متذکر و یادآوری می‌کنم.


3- یادآوری به وزیر نیرو بابت تسریع در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب شهرستان بابل،  از آنجایی‌که اقتصاد استان مازندران آب پایه است متاسفانه این استان پرآب به‌دلیل عدم سرمایه‌گذاری دولت‌های ماضی و فعلی به چالش جدی کم‌آبی مواجه شده است که اشتغال و امنیت اقتصادی استان را به خطر انداخته است. لذا از شخص رئیس‌جمهور  می‌خواهم برای مدیریت این ابرچالش پیش رو شخصا پیش قدم شوند.


4- تأکید به وزیر ورزش و جوانان درمورد احداث استادیوم ورزشی در زمین اهدایی 10 هکتاری حیدرکلا و توجه به ورزش روستاییان و عشایر و یادآوری برای تسریع  در بهسازی ورزشگاه قدیمی شهر در زمینه مطالبات بحق طرفداران تیم فوتبال خونه به خونه بابل مورد توجه قرار گیرد.


5- از وزیر صنعت، معدن و تجارت توقع داریم با توجه به وعده‌های داده شده نسبت به توسعه و تقویت شهرک‌های صنعتی و حمایت واقعی از تولیدکنندگان به‌ویژه سامان‌دهی معدن ذغال سنگ گلیران بندپی شرقی گام اساسی بردارند.


6- به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی متذکر می‌شوم که با مدیران ضعیف و ناکارآمد در استان مصوبات مجلس و اهداف دولت برای خدمت به مردم محقق نمی‌شود؛ تاکی باید جوانان جویای کار، بازنشستگان و جامعه کارگری هزینه ناکارآمدی مدیران سیاسی و نالایق  را بپردازنند؟ آقای وزیر! آیا 300 هزار نفر  بیمه شده تأمین اجتماعی حق  یک بیمارستان را ندارند !؟علاوه بر از توجه جنابعالی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد مجوز احداث درمانگاه شبانه‌روزی در شهر امیرکلا تقدیر و تشکر می‌شود.


7- مجدانه از دولت می‌خواهم  مصوبات مجلس را برای ایجاد اشتغال پایدار جوانان به‌ویژه تثبیت و توسعه اشتغال جوانان تحصیل‌کرده در سطح شهرها و روستاها را با جدیت اجرایی کنند و با تمهیدات مناسب اعتباری که در قانون بودجه سال 97 فراهم شده فرصت اشتغال‌آفرینی را از دست ندهد.


8- از وزیر علوم، تحقیات و فناوری انتظار می‌رود برای بهره‌برداری آموزشی و پژوهشی زمین 23هکتاری روستای دونه‌سر بخش گتاب تمهیدات جدی اتخاذ کند که لازم می‌دانم از پیشرفت‌های علمی و آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی تشکر و قدردانی کنم.


9- از وزیر راه و شهرسازی بیشتر توقع داریم به وضعیت نگران‌کننده راه‌های مواصلاتی شهرستان اهتمام شایسته‌ای داشته باشند و دستور تسریع عملیات اجرایی مصوبات سفر مشترک رئیس کمیسیون عمران مجلس و مقامات وزارت‌خانه را صادر کنند و همچنین اتصال راه‌آهن سراسری که حدود 20کیلومتر با شهرستان فاصله دارد مورد توجه قرار گیرد؛طرح  جامع شهر بابل و امیرکلا توجه به شهرداری‌های پنچ گانه شهرستان و پروژه‌های مدیریت شهری و روستایی توجه بیش از پیش وزرای کشور و راه و شهرسازی را می‌طلبد.


10- از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داریم به نشاط و شادابی و مطالبات فرهنگی و هنری جوانان این شهرستان توجه نکرده و طبق وعده داده شده نسبت به پروژه مجتمع سینمایی بابل و احداث فرهنگ‌سرای امیر پازواری امیرکلا اقدام کنند.


11- شهرستان بابل به‌دلایل مختلف علمی و زیرساختی استعداد خوبی در کسب و کارهای نوپا و فنآورانه دارد لذا از وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات و معاون  علمی رئیس‌جمهوری می‌خواهم جوانان علاقه‌مند و پرتلاش این شهرستان را حمایت عملی کنند.


12- علاوه بر تشکر از تلاش‌های دلسوزانه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تسریع در اجرای طرح‌های نیمه‌تمام نظام سلامت و ارتقای سطح درمانی، آموزشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل به‌ویژه اهتمام به  طب سنتی و احداث کلینیک ویژه تخصصی در بخش لاله آباد که زمین مورد نیاز از سوی خیر نیک‌اندیش اهدا  شد مورد درخواست جدی مردم منطقه است.


13- حفظ مواریث فرهنگی و تاریخی و تقویت گردشگری مصداق بارز حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی است، جوانان فرهنگ دوست بابلی همواره نگران حفظ آثار تاریخی هستند و از کم توجهی سازمان میراث فرهنگی گلایه دارند.


14-با تشکر و قدردانی از وزیر نفت به‌دلیل پوشش گاز شهری در مناطق شهری و روستایی،تسریع در اتمام روستاهای باقی‌مانده مورد مطالبه جدی مردم است و همچنین بر سرمایه‌گذاری بالادستی در حوزه نفت و گاز در دریای خزر تاکید می‌شود.

86034/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #بابل #مجلس #شهرستان #جوانان #حمایت #مطالبات #اشتغال #اجتماعی #به‌ویژه #انتظار #دارند #همواره #تسریع #نماینده #احداث #استان #جامعه #مدیریت #امنیت #اهتمام #آموزشی #مصوبات #داریم #مسائل #تکریم #امیرکلا #باشند #نیازآذری #ایجاد #تامین #می‌خواهم #کشاورزان #یادآوری #فرهنگی #اجرای #توسعه #سرمایه‌گذاری #اسلامی #واقعی #طرح‌های #به‌دلیل #متذکر #تمهیدات #فرهنگ #روستایی #پزشکی #تاریخی #وزرا #شورا #همچنین #شهرسازی #مدیران #صنعتی #اجرایی #دانشگاه #قدردانی #تقویت #کشور  #انتخابیه #شورای #اینکه #اساسی #دستگاه #شایسته #گرامیداشت #دستور #پینه‌بسته #دستان #جانبه #کالای #می‌یابد #ایرانی #ندارند #اهداف #مختلف #مشکلات #معیشت #آموزش #می‌دانم #علاوه #به‌طور #وزرای #فرصت‌های #اقتصاد #دامداران #باغداران #اقتصادی #سیاسی #کشاورزی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : دستان پینه‌بسته کشاورزان در پرتو حمایت جانبه از کالای ایرانی تجلی می‌یابد

*

*


X https://sport45.site/