مردم قائم‌شهر، سیلی عاشقانه‌ای بر چهره  پلید آمریکا و رژیم غاصب نواختند

تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1397 - ساعت : 14:30

کد مطلب: 50831 چاپ به اشتراگ گذاشتن

تجلی انقلاب در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان

مردم قائم‌شهر، سیلی عاشقانه‌ای بر چهره پلید آمریکا و رژیم غاصب نواختند

مازندشورا: مردم شهر و سرزمینم، در نخستین گام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، سیلی انزجار خود را بر چهره ملعون و پلید آمریکا و رژیم غاصب زدند و آن‌کسی که در مصاحبه‌اش اعلام کرد مردم ایران دیگر امسال مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد نمی‌زنند بداند و ببیند که ملت ایران چه عاشقانه با تک‌تک سلول‌های وجودشان انزجار خود را از ظلم و ستیز فریاد می‌زنند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان مردم شهیدپرور قائم‌شهر هم‌گام و هم‌دل با دیگر هم‌وطنان خود در جای جای ایران اسلامی به خیابان‌ها ریختند تا باردیگر با عشق فلسطین در تبعیت از باغبان پیر انقلاب و جانشین برحقش مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ظلم‌آوران بکوبند.

قصه دلدادگی مردم این سرزمین به علی(ع) و فرزندان علی(ع)  قصه دیروز و امروز نیست و برگرفته از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است که سینه به سینه به نسل‌های آینده منتقل می‌شود.

کشوری که نخستین قبله گاه جهان است مورد بی‌احترامی وهابی‌های عربستانی و دیگر حامیان است که عصای رژیم صهیونیستی شدند و این گونه شد که فلسطینیان ایران را پناه خود در عرصه‌های بین‌الملل می‌دانند چراکه بدون هیچ چشم‌داشتی مردم ایران سال‌ها در اوج ناملایمات دشمنان و تحریم‌ها به میدان می‌آیند.

   فرزندان انقلاب  اسلامی، دست از اعتقاد و ایمان خود برنداشتند و عاشقانه مدافع حرم ولایت و انبیا هستند و امروز محکم‌تر از گذشته پای ارزش‌های این انقلاب ایستاده‌اند.

وارثان بیش از هزار شهید شهرستان قائم‌شهر از نخستین ساعت صبح امروز انفرادی و دسته‌جمعی خود را به حسینیه عاشقان این شهرستان رساندند تا از خیل عاشقان به فلسطین جا نمانند و یک‌صدا با مشت‌های گره کرده خود فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر دهند.

بی‌دلیل نیست که مازندران مملو از بارگاه فرزندان علی(ع) و زهرا(س) است و مهمان نوازی‌شان شهره آفاق است. مردمان این دیار در دوران جنگ‌تحمیلی، 14 هزار یل غیرتمند خود را از زیر قرآن به سوی جبهه روانه کردند و قصه فرزندانشان تا همیشه دوران ماندگار خواهد ماند.

مردم شهر و سرزمینم، در نخستین گام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، سیلی انزجار خود را بر چهره ملعون و پلید آمریکا و رژیم غاصب زدند و آن‌کسی که در مصاحبه‌اش اعلام کرد مردم ایران دیگر امسال مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد نمی‌زنند بداند و ببیند که ملت ایران  چه عاشقانه با تک‌تک سلول‌های وجودشان  انزجار خود را از ظلم و ستیز فریاد می‌زنند.

در جهان امروز و به برکت انقلاب اسلامی،  بیداری بزرگی انجام شده است و به عنوان مثال انصراف تیم فوتبال آرژانتین از بازی تدارکاتی مقابل تیم فوتبال رژیم صهیونیستی حرف‌ها و پیام زیادی دارد چراکه آنقدر دامنه جنایات اسرائیل در جهان گسترده شده که نه تنها ورزشکاران مسلمان بلکه ورزشکاران غیرمسلماان هم دیگر این کشور را به رسمیت نمی‌شناسند و وسوسه پول‌های کلان  این رژیم کودک‌کش را نخوردند.

86044/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #امروز #انقلاب #آمریکا #اسلامی #قائم‌شهر #مبارک #نخستین #اسرائیل #رمضان #فرزندان #فریاد #شهرستان #دوران #ورزشکاران #فوتبال #انزجار #ارزش‌های #فلسطین #صهیونیستی #چراکه #عاشقانه #عاشقان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مردم قائم‌شهر، سیلی عاشقانه‌ای بر چهره پلید آمریکا و رژیم غاصب نواختند

*

*


X https://sport45.site/