تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 - ساعت : 08:45

کد مطلب: 5452 چاپ به اشتراگ گذاشتن

دستورالعمل انضباطی بهره برداران از مراکز عرضه محصولات و فرآورده های کشاورزی تحت نظر شهرداری ابلاغ شد

مازندشورا:

دستورالعمل انضباطی بهره برداران از مراکز عرضه محصولات و فرآورده­های کشاورزی و مایحتاج مصرفی خانوار تحت نظر شهرداری از سوی قائم مقام سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور برای اجرا توسط شهرداری ها به معاونین امور عمرانی استانداریها ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، علی نوذرپور معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در این خصوص گفت: دستورالعمل انضباطی بهره برداران از مراکز عرضه محصولات و فرآورده های کشاورزی و مایحتاج مصرفی خانوار تحت نظر شهرداری در راستای اجرای تبصره ذیل ماده 11 آیین نامه اجرایی قانون اصلاح ماده واحده قانون نحوه واگذاری اماکن و میادین و غرفه توزیع میوه مصوب 1/11/74‌ هیات وزیران، تهیه و ابلاغ شده است.

وی افزود:  این دستورالعمل به منظور ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در فعالیت میادین و بازارها عرضه محصولات و فرآورده های کشاورزی و همچنین غرفه هایی که جهت ایجاد تسهیل در تهیه و توزیع محصولات و فرآورده های کشاورزی و مایحتاج عمومی خانوار توسط شهرداری ها ایجاد شده اند تدوین شد.

نوذرپور اضافه کرد: پیش نویس این دستورالعمل پس از بررسی در کارگروه های تخصصی و اخذ نظرات سازمان های میادین میوه و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ها و دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری های کشور، نهایی شده است.

وی افزود: این دستورالعمل شامل بخش های تعاریف، موارد تخلف، روش رسیدگی به اعتراضات بهره برداران به همراه جداول شرح تخلفات و جرائم مربوطه، شرح و جرائم مربوطه و سقف نمرات منفی بر اساس نوع کاربری است.

 نوذرپور اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم اجرایی شدن آن جهت خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان، از معاونان امور عمرانی استانداری ها خواسته شده که دستورالعمل یاد شده را به همه شهرداری های استان ابلاغ نمایند.

 وی تاکید کرد: این دستورالعمل پس از بررسی و تصویب در شورای اسلامی شهر مربوطه قابلیت اجرایی خواهد داشت.

 

دانلود دستورالعمل انضباطی بهره برداران از مراکز عرضه محصولات و فرآورده های کشاورزی 


منبع : امور شهرداری های وزارت کشور

برچسب ها : #شهرداری #دستورالعمل #کشاورزی #محصولات #فرآورده #برداران #انضباطی #ابلاغ #مراکز #اجرایی #میادین #دهیاری #مایحتاج #ایجاد #خانوار #مربوطه #اضافه #جرائم #بررسی #استانداری #عمرانی #عمومی #مصرفی #نوذرپور #قانون #توزیع #افزود

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : دستورالعمل انضباطی بهره برداران از مراکز عرضه محصولات و فرآورده های کشاورزی تحت نظر شهرداری ابلاغ شد

*

*


X https://sport45.site/