اصلاح زیرگذرهای حریم راه‌آهن در قائم‌شهر

تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 - ساعت : 08:01

کد مطلب: 7709 چاپ به اشتراگ گذاشتن

شهردار قائم‌شهر خبر داد

اصلاح زیرگذرهای حریم راه‌آهن در قائم‌شهر

مازندشورا: شهردار قائم‌شهر گفت: اصلاح زیرگذرهای موجود و بررسی نقاطی که برای سهولت عبور و مرور شهروندان نیاز به احداث زیرگذر دارد در دستور کار شهرداری قرار گرفت

مازندشورا: رضا رحیمی شهردار قائم‌شهر به‌ همراه مدیرکل راه‌آهن شمال و فرماندار این شهرستان برای رفع مشکلات حریم راه‌آهن از مکان‌های مورد نظر بازدید کردند.

رحیمی، به مشکلات حریم راه‌آهن اشاره کرد و افزود: مردم  این قسمت از شهر مورد کم لطفی‌های زیادی قرار گرفته‌اند و شهرداری در ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان این مناطق تمام توان خود را به‌کار گرفته است.

وی با بیان اینکه بازگشایی نقاط کوری که سال‌ها بلاتکلیف مانده با پیگیری‌ها شهرداری و همکاری راه‌آهن در آینده‌ای رفع می‌شود، گفت: اصلاح زیرگذرهای موجود و بررسی نقاطی که برای سهولت عبور و مرور شهروندان نیاز به احداث زیر گذر دارد در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس مازندران به پاس زحمت‌های شهردار قائم‌شهر در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس در قائم‌شهر مانند نصب المان‌های مذهبی و المان سرلشگر شهید خلبان جعفر مهدوی و درج تمثال شهدا در گوشه گوشه شهر تقدیر کرد.


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #قائم‌شهر #راه‌آهن #شهرداری #شهردار #مشکلات #شهروندان #ارزش‌های #مدیرکل #گزارش #اصلاح #زیرگذرهای #رحیمی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اصلاح زیرگذرهای حریم راه‌آهن در قائم‌شهر

*

*


X https://sport45.site/