ملت ایران با حرکت‌های جهادی در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان مقاومت کردند

تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1395 - ساعت : 21:50

کد مطلب: 9649 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران:

ملت ایران با حرکت‌های جهادی در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان مقاومت کردند

مازندشورا: مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: ملت ایران با حرکت‌های جهادی در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان مقاومت کرده و همه توطئه‌ها را ناکام گذاشتند و امروز رسوایی دشمنان را در صحنه انتخابات اخیر شاهد بودیم.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام محمد انتظاری امشب در جلسه تودیع و معارفه رؤسای جدید ستاد نماز جمعه بابل، اظهار کرد: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوی و بصیرت بوده و نیاز است در این زمینه با ساماندهی بیشتر در نماز جمعه در ارتباط با معنویات مردم گام برداریم.

وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، افزود: معادل اقتصاد مقاومتی در زبان لاتین وجود ندارد و این شعار مخصوص انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی روی پای خود بایستیم و دغدغه آن را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با حرکت‌های جهادی در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان مقاومت کرده و همه توطئه‌ها را ناکام گذاشتند و امروز رسوایی دشمنان را در صحنه انتخابات اخیر شاهد بودیم.

به گزارش فارس، در این مراسم از خدمات سید حسن سعادتمند رئیس ستاد نماز جمعه بابل تقدیر و رضا پورقلی به‌عنوان رئیس جدید ستاد نماز جمعه بابل منصوب شد.

انتهای پیام/86009/ت10


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #اقتصاد #مقاومتی #دشمنان #ناجوانمردانه #گزارش #تحریم‌های #مقاومت #برابر #سیاست‌گذاری #شورای #مازندران #حرکت‌های #جهادی #مسؤول

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ملت ایران با حرکت‌های جهادی در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان مقاومت کردند

*

*


X https://sport45.site/