وزیر سابق اطلاعات : تنها راه مقابله با دشمن پیروی از ولایت فقیه است

تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 - ساعت : 04:17

کد مطلب: 9652 چاپ به اشتراگ گذاشتن

وزیر سابق اطلاعات : تنها راه مقابله با دشمن پیروی از ولایت فقیه است

مازندشورا: نوشهر - ایرنا - وزیر سابق اطلاعات گفت: تنها راه مقابله با تبلیغات سوء و توطئه های دشمنان در همه زمینه ها خصوصا انتخابات سال آینده ، پیروی از ولایت فقیه است.

مازندشورا: به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی پنجشنبه شب در آستانه اربعین حسینی در مصلی امام جواد ( ع) رامسر افزود : دشمن می خواهد با این تبلیغات در انتخابات همه را دچار اشتباه محاسباتی کند.
وی با اشاره به تهدیدهای دشمن گفت : تهدیدهای دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی همیشه بوده و حتی رئیس جمهوری آمریکا بارها اعلام کرده بود که گزینه نظامی روی میز است و حتی تحریم های ایران را هر بار بیشتر می کردند با این حال هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
او افزود : به برکت پیروی از ولایت فقیه بوده که تاکنون دشمنان نتوانسته اند به کشور صدمه بزنند و این پیروی از ولایت باید ادامه داشته باشد.
وزیر سابق اطلاعات خاطر نشان کرد : امروز پیام مقام معظم رهبری بحث نفوذ است و در بحث برجام هم استکبار تلاش کرد تا به اهداف پلیدش دست یابد.
وی افزود : در برجام دشمن نشان داد قابل اعتماد نیست و در این مدت نیز 75 قطعنامه تحریمی در کنگره آمریکا علیه کشور ما به تصویب رساند.
مصلحی با اشاره به مشکلات داخلی کشور گفت : حدود 30درصد مشکلات از اقتصادی کشور مربوط به تحریم هاست بقیه ربطی به تحریم ندارد.
خبرنگار : عباس احمدی ماچیانی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7515/1654


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #تحریم #افزود #ولایت #پیروی #آمریکا #مشکلات #جمهوری #برجام #اشاره #خبرنگار #مصلحی #اطلاعات #تهدیدهای

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : وزیر سابق اطلاعات : تنها راه مقابله با دشمن پیروی از ولایت فقیه است

*

*


X https://sport45.site/