جذب 400 نیرو برای مبارزه با بی‌سوادی در چالوس

تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395 - ساعت : 12:20

کد مطلب: 9773 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیر آموزش و پرورش چالوس خبر داد

جذب 400 نیرو برای مبارزه با بی‌سوادی در چالوس

مازندشورا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالوس از جذب 400 نیرو برای مبارزه با بی‌سوادی در این شهرستان خبر داد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سلیمان عبداللهی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اینکه تعدادی همیار معلم برای کمک به معاون و مدیر مدرسه به‌کار گرفته شد، اظهار کرد: این همیاران برای آموزش‌های ویژه در کلاس آموزشی و ضمن خدمت نیز حاضر شدند.

وی درباره چگونگی جذب معلمان سال اولی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از مجموع 386 ورودی شهرستان چالوس که از سوی دانشگاه فرهنگیان جذب شدند 36 نفر بومی هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالوس افزود: با توجه به اینکه شهرهای غرب مازندران نیرو کم داشت مجبور به پذیرش غیر بومی‌ها شدیم تا با کمبود نیرو روبه رو نشویم.

این مسؤول با تأکید بر اینکه نیروهای ناکارآمد باید از مدارس شهرستان خارج شود، بیان کرد: هیچ نیرویی بدون هماهنگی شورای آموزش و پرورش از شهر خارج نمی‌شود.

عبداللهی درباره مبارزه با بی‌سوادی در شهرستان چالوس با بیان اینکه امسال حدود 400 نفر سهمیه به کار گرفته شد، گفت: برای مبارزه با بی‌سوادی با همکاری ادارات و نهادها قرار شد شورای مبارزه با بی‌سوادی برای آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی برای دهیاران و شوراها به این مناطق اعزام شود.

وی با اشاره به اعتراض مدیران مدارس درباره هزینه دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز اظهار کرد: با توجه به هزینه‌ها در مدارس مدیران با چالش‌هایی رو به رو می‌شوند و با توجه به افزایش تعرفه خدمات آب، برق و گاز به این مخارج معترض هستند و خواستار پرداخت اقساطی قبوض خدمات شدند.

مدیر آموزش و پرورش چالوس با اشاره به سرویس مدارس و مشکلات این حوزه، گفت: تعرفه‌های تعیین‌شده براساس افزایش 15 تا 20 درصدی بود که اعتراضاتی را در برداشت.

انتهای پیام/86028/صا


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #چالوس #اینکه #آموزش #شهرستان #پرورش #بی‌سوادی #مبارزه #مدارس #درباره #اشاره #شورای #افزایش #خدمات #مدیران #عبداللهی #اظهار #گرفته

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : جذب 400 نیرو برای مبارزه با بی‌سوادی در چالوس

*

*


X https://sport45.site/