تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 - ساعت : 23:47

کد مطلب: 14371 چاپ به اشتراگ گذاشتن

تسریع در خدمات رسانی ایستگاه آتش نشانی بوستان ولایت با بازگشایی معبر

مازندشورا: شهردارآنلاین: به منظور خدمات رسانی سریعتر نیروهای آتش نشانی ایستگاه بوستان ولایت در مواقع بروز حادثه بخشی از بلوار شهید برادران عبدی مقابل این ایستگاه گشوده شد.

مازندشورا:به گزارش شهردار آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19،  علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: این اقدام با توجه به درخواست فرمانده آتش نشانی ایستگاه بوستان ولایت صورت گرفت و با گشوده شدن این معبر امداد رسانی به حادثه دیدگان در مواقع بروز حادثه با سرعت و سهولت بیشتری صورت خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه برای انجام کار امداد و نجات، هر ثانیه نیز برای آتش نشان ها باارزش است یادآور شد: قبل از هموار ساختن این معبر، نیروهای ایستگاه آتش نشانی بوستان ولایت به هنگام رخ دادن حادثه مجبور به دور زدن رینگ بوستان ولایت بودند که به تبع امداد رسانی به شهروندان را با زمان بیشتری همراه می کرد.
مرآتی در بخش دیگری از راه اندازی  خط تاکسی ویژه بازار احسانی خبر داد و بیان کرد: خط تاکسی خیابان شکوفه با هدف خدمت رسانی مطلوب تر به مسافران این بازار راه اندازی شد.
وی حجم بالای تردد مسافران در بازار شهید احسانی و تقاضای شهروندان مبنی بر راه اندازی خط تاکسی احسانی را از دلایل ضروری برای ایجاد این خط اعلام کرد و افزود: در همین راستا نیز خط تاکسی احسانی – مترو علی آباد و شکوفه- صادقیه راه اندازی شد.
معاون شهردار منطقه تصریح کرد: این خط در محدوده بازار شهید احسانی با 40 دستگاه تاکسی روزانه بیش از 500 مسافر را جابجا می کند و به منظور ساماندهی و نظم دهی به این کار نیز نیروهای راهور در این محدوده اعمال قانون می کند.
 


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #تاکسی #احسانی #ولایت #اندازی #بوستان #رسانی #بازار #حادثه #امداد #ایستگاه #نشانی #منطقه #معاون #شکوفه #مسافران #محدوده #مرآتی #شهردار #نیروهای #شهروندان #اعلام #بیشتری

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : تسریع در خدمات رسانی ایستگاه آتش نشانی بوستان ولایت با بازگشایی معبر

*

*


X https://sport45.site/