تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1396 - ساعت : 12:29

کد مطلب: 26184 چاپ به اشتراگ گذاشتن

سگ‌های ولگرد کرج

مازندشورا: شهردارآنلاین: مسئول محیط زیست منطقه 10 شهرداری کرج‌ گفت: رها سازی سگ‌های ولگرد در مناطق 10، 3 و 12 توسط برخی افراد، برای ساکنین مشکل ساز شده است.

مازندشورا:رضا احمدوند، اظهارکرد: متاسفانه برخی افراد از شهرک‌های اقماری، سگهای ولگرد مناطق خود را به شهرک وحدت، فردیس وکیانمهرآورده و رها می‌کنند.
وی ادامه داد: همین باعث شده تعدادسگهای ولگرد دراین مناطق افزایش یابد و با مشکل جمع‌آوری این سگها مواجه باشیم.
وی افزود: به جز منطقه 10، این مشکل در مناطق سه و 12 شهرداری نیز وجود دارد به همین دلیل نسبت به پیگیری این موضوع و شناسایی این افراد اقدامات لازم صورت‌گرفته است.
وی توضیح داد: بدون شک رها سازی خودسرانه سگ‌های ولگرد در این مناطق باعث اختلال در روال عادی زندگی ساکنین می‌شود چون برخی واقعا از سگهای ولگرد هراس دارند.
این مسئول ابرازکرد: شهرداری پناهگاهی برای سگهای ولگرد ساخته است به همین دلیل از مردم تقاضا می‌شود سگهای ولگرد را به شهرداری تحویل دهند تا ماموران شهرداری نسبت به ساماندهی این حیوانات در پناهگاه اقدام‌کنند.
مسئول محیط زیست منطقه 10 شهرداری‌کرج اظهارکرد: نیروهای شهرداری به طور روزانه در مناطق مختلف سرکشی می‌کنند تا سگهای ولگرد را شناسایی و نسبت به زنده‌گیری آنها اقدام کنند.
وی افزود: ماموران با تماس هر شهروند و اعلام حضور سگ در محله ظرف مدت 10 دقیقه به محل مورد نظر مراجعه‌‌کرده و سگ را می‌گیرند و اقدامالا لازم برای انتقال حیوان به پناهگاه را انجام می‌دهند.
وی‌گفت: جمع آوری سگ‌های ولگرد از برخی مناطق و رها سازی آنها در مناطق دیگر به هیچ وجه‌کار درستی نیست چون همه شهروندان حق دارند در امنیت روانی زندگی‌کنند به همین دلیل از افرادی‌که اقدام به این‌کار میکنند تقاضا می‌شود با شهرداری همکاری کنند تا به روش صحیح این سگها به پناهگاه انتقال داده شوند.
 


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #ولگرد #مناطق #شهرداری #سگهای #سگ‌های #پناهگاه #تقاضا #ماموران #اقدام #انتقال #مسئول #شناسایی #اظهارکرد #افزود #منطقه #افراد #دارند

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : سگ‌های ولگرد کرج

*

*


X https://sport45.site/