تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهریور 1396 - ساعت : 12:00

کد مطلب: 31617 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پروژه‌های عمران شهری بوشهر نیازمند تدوین نقشه راه

مازندشورا: شهردارآنلاین: عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار تدوین یک نقشه راه برای پروژه‌های مدیریت شهری شد.

مازندشورا:پویا دولابی صبح چهارشنبه در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: حوزه وظایف و اختیارات بخشی از واحدهای شهرداری و همچنین ساختار اداری و مسیر گردش کار دچار تداخل و اختلال است که باید اصلاح شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون پروژه‌های شهری و طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه معاونت عمرانی و دفتر فنی بررسی و یا طراحی و مدیریت می‌شوند و سرانجام طرح های شهرداری جهت مناقصه به واحد ذی ربط ارسال می‌شود.

این عضو شورای شهر بوشهر تصریح کرد: باید پروژه‌هایی که مجری آنها شهرداری، سرمایه‌گذار و یا حتی مشارکتی است، در معاونت معماری و شهرسازی بررسی و پس از تصویب طرح در همان معاونت برای اجرا به واحد عمرانی یا خدمات شهری ابلاغ شود.

دولابی خاطر نشان کرد: امروز شاهدیم که حوزه معاونت شهرسازی کم‌توان شده است و باید این روند اصلاح شود.این معاونت می تواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت فعالیت، سیما و منظر شهری داشته باشد.

وی بیان کرد: این مهم با تقویت معاونت معماری و شهرسازی و همچنین ترسیم نقشه راه مدون برای گردش و راهبری خوانا و منطقی مسیر طراحی و بررسی پروژه‌ها میسر خواهد بود.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #معاونت #شهرداری #بررسی #شهرسازی #بوشهر #طراحی #معماری #شورا #اصلاح #دولابی #شورای #همچنین #پروژه‌های #عمرانی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پروژه‌های عمران شهری بوشهر نیازمند تدوین نقشه راه

*

*


X https://sport45.site/