تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1396 - ساعت : 16:59

کد مطلب: 31871 چاپ به اشتراگ گذاشتن

شست و شوی درختان با بخار آب بهترین راهکار حذف سفیدبالک‌ها

مازندشورا: شهردارآنلاین: نایب رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران یکی از بهترین راهکارهای رفع معضل سفیدبالک‌ها را شست و شوی درختان با بخار آب عنوان کرد و گفت: بهترین زمان برای مبارزه با این آفت درختی پیش از شروع هجوم شان به شهر است و تاثیر اجرای راهکارهای دیگر پس از هجوم تاثیر چشمگیری در مبارزه با این آفت ندارد.

مازندشورا:ناهید خداکرمی با تاکید بر اینکه پس از شست وشوی درختان با بخار آب لازم است که سفیدبالک‌های مرده که پای درختان ریخته‌اند با فشار زیاد آب از سطح زمین پاکسازی شوند، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که این آفت‌های درختی برای شهروندان ایجاد کرده‌اند باید از هم اکنون برای مبارزه با سفیدبالک‌های احتمالی سال آینده برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سفیدبالک‌ها در اطراف درختان توت بیشتر از سایر نقاط در فضای شهر هستند و به نظر می‌رسد در مرکز شهر و منطقه ۲ شهر تهران بیشترین مشکل را برای شهروندان ایجاد کرده اند.

خداکرمی با تاکید بر اینکه گزارش شهرداری که در جلسه اخیر در صحن ارائه شد شکل و شمایل میدانی نداشت تا این امکان وجود داشته باشد که به طور مصداقی مشکلات هر منطقه تهران را مشخص کند، گفت: لازم است که هر چه زودتر وسعت این معضل در سطح ۲۲ منطقه شهر تهران تعیین شود.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #درختان #منطقه #تهران #ایجاد #شهروندان #اینکه #سفیدبالک‌ها #خداکرمی #تاکید #سفیدبالک‌های

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : شست و شوی درختان با بخار آب بهترین راهکار حذف سفیدبالک‌ها

*

*


X https://sport45.site/