تاریخ انتشار : سه شنبه 02 آبان 1396 - ساعت : 16:18

کد مطلب: 35742 چاپ به اشتراگ گذاشتن

اجرای طرح شهردار مدرسه

مازندشورا: شهردارآنلاین: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13تهران با اشاره به برگزاری انتخابات شهرداران مدرسه منطقه در نهم آبان ماه گفت: این طرح در 23 مدرسه منتخب منطقه 13 اجرا می شود.

مازندشورا:یاسر گریوانی با تاکید بر ایجاد هماهنگی و توافق با مدیریت آموزش و پرورش منطقه با شهرداری در اجرای طرح شهردار مدرسه اظهار کرد: طراحی و نصب پوسترهای تبلیغاتی شهرداران مدارس و نیز اطلاع رسانی به دانش آموزان در این زمینه صورت پذیرفته که پس از برگزاری انتخاب شهردار، روز آئینی تنفیذ شهرداران مدارس برگزار خواهد شد.
وی، ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه امور اجتماعی و فرهنگی، ایمنی، ترافیک و حمل و نقل، مسائل زیست محیطی، امور ورزشی و تربیت بدنی و همیاری تحصیلی و امور پرورشی را از مهمترین طرح شهردار مدرسه عنوان کرد.
گریوانی افزود: نحوه مواجهه با حوادثی نظیر آتش سوزی، زلزله، سیل و اتفاقات غیرمترقبه، بهداشت عمومی شهر و آلاینده های محیطی، رعایت حقوق دیگران و ملاحظه حقوق سالمندان، بیماران، جانبازان و نابینایان و . . . در استفاده از امکانات شهری نظیر کتابخانه ها، فرهنگسراها، ابنیه تاریخی از جمله رویکردهای طرح شهردار مدرسه است که شهرداران مدرسه پس از کسب آموزش های لازم در این زمینه مسئولیت هایی را برعهده خواهند گرفت.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 تهران، تقویت مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان در سطح مدیریت شهری، شخصیت بخشیدن به دانش آموزان با تأکید بر اهمیت آنان به عنوان آینده سازان جامعه، آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با موضوعات مرتبط با رویکرد سالانه طرح و آشناشدن با مسأله تصمیم گیری جمعی و مشخصه های آن را از دیگر رویکردهای طرح شهردار مدرسه عنوان کرد. 
وی گفت: درک بیشتر مفهوم انتخابات، شرایط انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان و تمرین در این زمینه از دوران نوجوانی را از دیگر رویکردهای این طرح است.
گریوانی افزود: طرح شهردار مدرسه به منظور ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان در موضوعات مختلف شهری با رویکرد آموزش شهروندی تدوین گردیده است.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #مدرسه #شهردار #آموزان #زمینه #شهرداران #گریوانی #عنوان #آموزش #رویکردهای #افزود #مسئولیت #بیشتر #رویکرد #موضوعات #محیطی #آگاهی #مدارس #شهرداری #منطقه #اجرای #ارتقای #اجتماعی #مدیریت #فرهنگی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اجرای طرح شهردار مدرسه

*

*


X https://sport45.site/