تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - ساعت : 17:26

کد مطلب: 36934 چاپ به اشتراگ گذاشتن

استقبال بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از زائران اربعین

مازندشورا: شهردارآنلاین: توکلی عضو هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهرایران در سفر به استان کرمانشاه ضمن بازدید از دوایر ستادی و شعب استان، طی جلسه‌ای به منظور تشریح سبد محصولات بانک، با رضایی شهردار کرمانشاه دیدار و در خصوص راه‌کارهای شروع تعاملات بانکی و همچنین همکاری برای استقبال از زائران حسینی (ع) در ایام اربعین گفت‌وگو کرد.

مازندشورا:سلیمان توکلی عضو هیات‌مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این دیدار با اشاره به اقدامات بانک برای ارائه خدمات بهتر به زائران ابا عبداله‌الحسین (ع) در ایام اربعین، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طبق سال‌های گذشته برای کمک به عزاداران در دریافت خدمات ارز ریال، دستگاه‌های خودپرداز سیار خود را در استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان مستقر می‌کند.

وی افزود: امسال نیز همانند سنوات پیش در تعامل با مدیریت شهری و سازمان‌های مربوطه، با برپایی موکب و توزیع اقلام فرهنگی میان زائران، به برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم اقدام می‌کنیم.

توکلی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با سبد محصولات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و نقش به‌سزای آن در رفع دغدغه‌های  مالی کارکنان اُرگان‌های مختلف گفت: شهرداری کرمانشاه می‌تواند با انتقال بخشی از گردش مالی حساب‌هایی همچون صندوق تعاونی مسکن و صندوق تعاونی اعتبار پرسنل به شعب این بانک، علاوه بر استفاده از خدمات بانکداری اسلامی در بستر قرض‌الحسنه، به کارکنان خود تسهیلات بدون سود و تنها با کارمزد چهار درصد پرداخت کند.

در ادامه، رضایی شهردار کرمانشاه نیز اظهارداشت: هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین انجام شده و خوشبختانه معاونت‌های مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های مجموعه شهرداری با اقدامات مطلوب، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام داده‌اند.

وی ضمن تاکید بر ضرورت توسعه بانکداری قرض‌الحسنه در جامعه اسلامی تصریح‌کرد: تمامی سازمان‌های خصوصی و دولتی باید برای ترویج خدمات بانکداری اسلامی نهایت تلاش و حمایت خود را داشته باشند.

علی طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی و میرزایی مدیر شعب استان کرمانشاه نیز در این نشست حضور داشتند.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #قرض‌الحسنه #خدمات #کرمانشاه #زائران #سازمان‌های #بانکداری #اربعین #اسلامی #تعاونی #مطلوب #صندوق #کارکنان #اقدامات #ارائه #توکلی #شهرداری

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : استقبال بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از زائران اربعین

*

*


X https://sport45.site/