تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1396 - ساعت : 17:44

کد مطلب: 38127 چاپ به اشتراگ گذاشتن

شهرداری همدان 90 میلیارد تومان بدهی دارد

مازندشورا: شهردارآنلاین: معاون اداری و مالی شهرداری همدان از بدهی 90 میلیارد تومانی شهرداری همدان خبر داد و گفت: بدهی شهرداری همدان روز به روز در حال افزایش است.

مازندشورا:مهدی مجیدی ظهر امروز در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان اظهار کرد: ابتدای دوره مالی، بودجه شهرداری همدان آرمانی دیده شده بود ولی بعدها اصلاح شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بودجه شهرداری همدان واقعی‌تر دیده شد، گفت: شهرداری همدان 90 میلیارد تومان بدهی دارد که اگر بخواهیم سه ساله تعیین تکلیف شود باید سالانه 30 میلیارد تومان از بودجه شهرداری به پرداخت بدهی‌ها اختصاص یابد تا بتوان رضایتمندی پیمانکاران را جلب کرد.

معاون اداری و مالی شهرداری همدان با اعلام اینکه بدهی شهرداری همدان روز به روز در حال افزایش است، بیان کرد: باید برنامه‌ریزی شود تا به مرور این بدهی‌ها پرداخت شده و از دیون شهرداری به پیمانکاران کاسته شود در غیر این صورت ممکن است مشکلات بسیاری در آینده ایجاد شود.

وی اظهار کرد: سال گذشته بودجه مصوب 6 ماهه نخست شهرداری همدان 163 میلیارد و 900 میلیون تومان بود که از این میزان 79 میلیارد و 100 میلیارد تومان معادل بیش از 50 درصد محقق شد.

مجیدی بیان کرد: بودجه امسال شهرداری همدان 163 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده که 136 میلیارد و 600 میلیون تومان معادل 79 درصد محقق شده است که امیدواریم تا پایان سال میزان تحقق بودجه افزایش یابد.

مدیر منطقه 3 همدان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بودجه این منطقه عنوان کرد: شهرداری منطقه تا پایان آبان ماه عملکرد قابل قبولی در زمینه تحقق بودجه اعلام می‌کند چراکه بخش قابل توجهی از بودجه نیمه دوم سال محقق می‌شود.

رحیم الوندی با بیان اینکه 31 هزار تن آسفالت تاکنون در معابر منطقه 3 همدان اجرایی شده است، گفت: برای اجرای آسفالت در منطقه سه همدان سه میلیارد تومان ابتدا در نظر گرفته شده بود که بعدها افزایش یافته و به 5 میلیارد تومان رسید.

وی با اشاره به اینکه ایجاد پارک‌های منطقه‌ای و محلی دیگر اولویت عمرانی شهرداری منطقه 3 همدان بوده است، اظهار کرد: هر ساله 16 تا 18 کیلومتر جدول‌گذاری در سطح منطقه سه شهر همدان اجرایی می‌شود تا بتوان رضایتمندی مردم را افزایش دهد.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #همدان #شهرداری #بودجه #میلیارد #تومان #منطقه #اینکه #افزایش #میلیون #اظهار #میزان #ایجاد #آسفالت #اجرایی #پایان #معادل #بدهی‌ها #اشاره #بعدها #مجیدی #گذشته #پرداخت #پیمانکاران #رضایتمندی #بتوان #اعلام

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : شهرداری همدان 90 میلیارد تومان بدهی دارد

*

*


X https://sport45.site/