تاریخ انتشار : شنبه 04 آذر 1396 - ساعت : 17:28

کد مطلب: 38941 چاپ به اشتراگ گذاشتن

جلوگیری از تولید آسیب اجتماعی

مازندشورا: شهردارآنلاین: عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تولید آسیب اجتماعی در کشور آزاردهنده و در برخی مقاطع فزاینده است تاکید کرد: باید با کمک و حمایت همه دستگاه ها مرتبط و مسئول جلوی تولید آسیب در کشور گرفته شود.

مازندشورا:ناهید خداکرمی روز شنبه در حاشیه بازدید از مراکز مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: شهرداری تهران در مورد مسائل اجتماعی مسئولیت هایی دارد که باید به نحو مطلوب و شایسته بدان عمل کند.
وی با بیان اینکه شورای شهر تهران تلاش می کند به مسئولیت های خود در این زمینه عمل کرده و حامی شهرداری در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی و حمایت از آسیب دیدگان باشد افزود: توانمند سازی و افزایش خود مراقبتی زنان در اولویت برنامه های شورای شهر است.
خداکرمی با اشاره به بازدید از مراکز حمایتی از مادر و کودک و مقابله با آسیب های حوزه زنان گفت: علاوه بر حمایت از مادران باید به آینده کودکان نیز توجه کرده و تلاش کنیم آسیب ها در این حوزه به حداقل برسد.
وی گفت: شورای شهر تهران با عاملیت کمیسیون اجتماعی و فرهنگی در درجه اول به دنبال کشف علت های این آسیب ها و رفع آن است و در مرحله بعد برای رفع آسیب های عارض شده تلاش می کند.
خداکرمی گفت: در مورد مقابله با آسیب های اجتماعی مدیریت منابع اهمیت زیادی دارد چرا که گاهی با کمبود بودجه مواجه نیستیم بلکه با مدیریت و نحوه تخصیص مناسب آن مواجه هستیم.
معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران و جمعی از مسئولان اداره بانوان استانداری و فرمانداری تهران امروز و همزمان با روز جهانی مقابله با خشونت بر ضد زنان از سه مرکز مقابله با آسیب های اجتماعی و حمایت از زنان و کودکان تهران بازدید کردند.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #اجتماعی #مقابله #تهران #خداکرمی #شورای #حمایت #بازدید #مدیریت #مواجه #کودکان #مسئولیت #مراکز #شهرداری #ناهید #زمینه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : جلوگیری از تولید آسیب اجتماعی

*

*


X https://sport45.site/