تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1396 - ساعت : 15:59

کد مطلب: 41274 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مرکز مطالعات شورای شهر همدان از پیشنهادهای سازنده استقبال می‌کند

مازندشورا: شهردارآنلاین: رئیس مرکز مطالعات و پژوهش ‌های شورای شهر همدان گفت: مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان از پیشنهادات سازنده صاحب نظران در مسیر نیل به اهداف این مرکز استقبال می‌کند.

مازندشورا:حمید بادامی نجات ظهر چهارشنبه در سومین جلسه هیئت امنای مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان در دوره پنجم که در صحن شورا و با محوریت ارائه عملکرد ۱۰۰ روزه این مرکز و تجلیل از پژوهشگران برتر شهرداری همدان برگزار شد، به تغییرات صورت گرفته در ترکیب اعضا و تعداد کمیته های مرکز مطالعات اشاره کرد.

وی فهرست کمیته ها به انضمام ترکیب جدید هر کمیته را بیان کرد و افزود: در ترکیب جدید هر یک از کمیته ها؛ یک نفر از اعضای شورای شهر همدان برای انتقال نیازها و اهداف کمیسیونهای شورا به مرکز مطالعات و نیز برقراری ارتباط نزدیک و مستمر بین مرکز و شورا ی اسلامی در نظر گرفته شده است.

بادامی افزود: با توجه به سیاست جدید مرکز برای تقویت ارتباط با سازمانهای مردم نهاد، در ترکیب هر کمیته یک نفر به نمایندگی از سمن های فعال در شهر همدان حضور خواهد داشت.

وی همچنین توضیحاتی در خصوص فعالیت های صورت گرفته و برنامه های در دست اقدام مرکز مطالعات از جمله برگزاری رویداد ایده پارک و جشنواره شهروندان برگزیده برای حاضران ارائه کرد و دستاوردهای حاصل از تمامی برنامه ها و جلسات کمیته های مرکز مطالعات و کارگروه های در حال فعالیت در مرکز مطالعات طی صد روز اخیر را ارائه داد.

بادامی به بیان تعدادی از برنامه های آتی مرکز مطالعات و پیشنهاداتی که موجب اغنای عملکرد و دستاوردهای مرکز خواهند بود، پرداخت و اظهار داشت: مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان از پیشنهادات سازنده صاحب نظران در مسیر نیل به اهداف مرکز استقبال می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس هیات امنای مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان نیز با تاکید بر استفاده از  فکر و اندیشه سرآمدان، نخبگان و دانشگاهیان در راستای تحقق توسعه پایدار شهر همدان افزود: در این راستا خواستار همکاری هرچه بیشتر کمیته های مرکز مطالعات هستیم.

ابراهیم مولوی همچنین با اشاره به فعالیت مجموعه ای توانمند، صاحب نظر و با صلاحیت در حوزه های مختلف مدیریت شهری در مرکز مطالعات، اضافه کرد: هدف ما این است که شهری انسان محور بر مبنای تحقیق و پژوهش داشته یاشیم.

رئیس اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه اکنون دیگر دوره آزمون و خطا نیست، تاکید کرد: امروز باید با بهترین روشهای علمی و پژوهشی، مناسب ترین استفاده از منابع محدود را داشته باشیم و بیشترین میزان پیشرفت ممکن را به دست آوریم.

در ادامه جلسه حاضران به تبیین نظرات و پیشنهادات خود در خصوص اعمال رویکرد پژوهش محور در مباحث مدیریت شهری و فرصتها و مزایای این نوع رویکرد در مقایسه با اقدامات اجرایی فاقد پشتوانه علمی و مطالعاتی پرداختند و تقویت سیاستها و رویکرد مرکز مطالعات را در کنار مشارکت جمعی و نگرش خرد گرایانه، از عناصر اصلی رونق اقتصادی در شهر عنوان کردند.

همچنین در این جلسه پیشنهاد شد مرکز مطالعات شورای اسلامی حوزه فعالیت خود را به شهرداری همدان محدود نکند و شرایط و موقعیت سایر دستگاه ها و ارگانهای سطح شهر را نیز مورد هدف مطالعه و بررسی قرار دهد و سعی در بررسی روشهای برقراری تعامل هرچه بیشتر بین این نهاد ها با شهرداری به منظور اجتناب از دوباره کاری و تسریع عملیاتی شدن تصمیمات اتخاذ شده داشته باشد.

گفتنی است، در پایان این نشست از پژوهشگران موفق تقدیر شد.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #مطالعات #همدان #شورای #کمیته #اسلامی #پژوهش #فعالیت #ترکیب #اشاره #همچنین #برنامه #افزود #گرفته #رویکرد #بادامی #شهرداری #ارائه #بررسی #پیشنهادات #تاکید #استفاده #مدیریت #روشهای #بیشتر #دستاوردهای #محدود #اهداف #امنای #استقبال #سازنده #عملکرد #پژوهشگران #تقویت #ارتباط #برقراری #حاضران

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مرکز مطالعات شورای شهر همدان از پیشنهادهای سازنده استقبال می‌کند

*

*


X https://sport45.site/