«امیرعلی» و «یسنا» نام‌های برگزیده والدین سوادکوه‌شمالی است/ نامگذاری‌ها براساس سلبریتی‌های فضای مجازی صورت می‌گیرد

تاریخ انتشار : شنبه 02 دی 1396 - ساعت : 13:42

کد مطلب: 41433 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس اداره ثبت‌احوال سوادکوه شمالی:

«امیرعلی» و «یسنا» نام‌های برگزیده والدین سوادکوه‌شمالی است/ نامگذاری‌ها براساس سلبریتی‌های فضای مجازی صورت می‌گیرد

مازندشورا: رئیس ثبت‌احوال سوادکوه شمالی، «امیرعلی» و «یسنا» را نام‌های برگزیده والدین سوادکوه‌شمالی ذکر‌ کرد و گفت: نوع انتخاب نام فرزندان از سریال‌های تلویزیونی، ورزشکاران و سلبریتی‌های فضای مجازی است.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه‌شمالی، مریم خاوری‌نژاد صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ثبت‌احوال با اشاره به اینکه 3 دی‌ماه ‌روز ملی ثبت‌احوال و گرامی‌داشت فعالان حریم هویتی و تابعیتی است، گفت: در 8 ماه امسال 181 واقعه ولادت ثبت‌شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2.2 درصد رشد‌داشت و 51 درصد ولادت‌ها مربوط به مناطق‌شهری است که 90 نفر از ولادت‌یافتگان 8 ماه 1396، پسر و 93 نوزاد دیگر، دختر‌هستند.

وی با بیان اینکه امیر‌علی، محمد‌رضا، محمد‌یاسین، ماهان، آراد، مهیار به عنوان نام‌های برگزیده ازسوی والدین برای نوزاد پسر و یسنا، سلین و نازنین‌زهرا به عنوان نام‌های برگزیده ازسوی والدین برای نوزاد دختر انتخاب‌شد، افزود: نوع انتخاب نام فرزندان از سریال‌های تلویزیونی، ورزشکاران و سلبریتی‌های فضای مجازی است.

رئیس ثبت‌احوال سوادکوه شمالی از ثبت 95 واقعه فوت در این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه شاهد کاهش 5 درصدی وفات در سوادکوه‌شمالی نسبت به سال‌گذشته هستیم، خاطر‌نشان کرد: 37 درصد از وفات‌‏های ثبتی مربوط به مناطق شهری است و 49 واقعه وفات برای مردان و 46 واقعه مختص زنان در سوادکوه‌شمالی است و 35 واقعه ثبت‌شده وفات برای مناطق شهری و 60 واقعه وفات برای مناطق روستایی است.

خاوری‌نژاد، کهولت‌سن، بیماری قلبی و عروقی و سرطان از علل اصلی وفات در شهرستان سوادکوه‌شمالی ذکر‌ کرد و افزود: صفر بودن طلاق ثبت‌شده در سوادکوه‌شمالی به این دلیل است که این‌شهرستان فاقد دفترخانه طلاق است و طلاق‌های این‌شهرستان در شهر‌های همجوار به ثبت می‌رسد و در 8 ماه امسال 32 مورد ازدواج در سوادکوه‌شمالی ثبت‌ شده است.

وی گفت: 69 درصد واجدان‌ شرایط دریافت کارت هوشمند‌ملی موفق به دریافت این‌کارت شدند و با توجه به کوهستانی‌بودن منطقه و کهولت‌سن، برنامه‌ریزی برای سهولت اخذ کارت‌‌هوشمند ملی انجام می‌شود.

86015/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #سوادکوه‌شمالی #واقعه #ثبت‌احوال #شهرستان #نوزاد #مناطق #اینکه #نام‌های #والدین #برگزیده #سوادکوه #افزود #ثبت‌شده #دریافت #ازسوی #کهولت‌سن #این‌شهرستان #شمالی #خاوری‌نژاد #مجازی #امسال #مربوط #سلبریتی‌های #عنوان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : «امیرعلی» و «یسنا» نام‌های برگزیده والدین سوادکوه‌شمالی است/ نامگذاری‌ها براساس سلبریتی‌های فضای مجازی صورت می‌گیرد

*

*


X https://sport45.site/