اعطای وام خوداشتغالی به 420 بهبودیافته مازندرانی/پذیرش بیش از 100 معتاد کارتن‌خواب در استان

تاریخ انتشار : پنج شنبه 07 دی 1396 - ساعت : 01:09

کد مطلب: 41863 چاپ به اشتراگ گذاشتن

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد

اعطای وام خوداشتغالی به 420 بهبودیافته مازندرانی/پذیرش بیش از 100 معتاد کارتن‌خواب در استان

مازندشورا: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: 420 بهبودیافته مازندرانی در سال‌جاری تاکنون وام خوداشتغالی دریافت کردند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدحسین‌زاده پنج‌شنبه‌شب در جلسه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز شهرستان جویبار اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون به 420 بهبودیافته مازندرانی، وام خوداشتغالی  در مجموع به میزان بیش از 2 میلیارد تومان پرداخت‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه طی یک مصوبه باید پنج درصد از اعتبارات مجموعه بهزیستی در راستای اشتغال‌زایی بهبودیافتگان اختصاص یابد، تأکید کرد: اما بهزیستی استان به دلیل اهمیت موضوع، 20 درصد از اعتبارات اشتغال‌زایی را برای بهبودیافتگان در نظر گرفته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با بیان اینکه در هشت ماه امسال یک‌هزار و 200 بهبودیافته مازندرانی به مراکز فنی‌وحرفه‌ای معرفی‌شده‌اند، گفت: این افراد تحت آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای قرار گرفته‌اند.

حسین‌زاده بیان کرد: در هشت ماهه امسال بیش از 100 معتاد بدون خانواده در مرکز ماده 16 پذیرش شدند که این افراد زیر نظر پزشک، مددکار، روانشناس و با نظارت بهزیستی مازندران در حال معالجه هستند.

وی افزود: این افراد بعد از بهبودیافتگی، در همان مرکز و در پنج رشته فنی‌وحرفه‌ای آموزش‌های لازم به آنان ارائه می‌شود و سپس با تشخیص پزشک ترخیص خواهند شد.

86050/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندرانی #بهزیستی #افراد #بهبودیافته #استان #مازندران #مبارزه #بهبودیافتگان #امسال #هماهنگی #فنی‌وحرفه‌ای #اشتغال‌زایی #اعتبارات #پذیرش #معتاد #شورای #اینکه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اعطای وام خوداشتغالی به 420 بهبودیافته مازندرانی/پذیرش بیش از 100 معتاد کارتن‌خواب در استان

*

*


X https://sport45.site/