پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 10 دی

تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1396 - ساعت : 10:09

کد مطلب: 42140 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 10 دی

مازندشورا: جزء پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران طی روز گذشته بوده است.

مازندشورا: مازندران طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر است که مخاطبان این رسانه می‌توانند با کلیک بر روی تیتر خبر مورد نظر از جزئیات آن مطلع شوند.


دشمن هیچ وقت به سود مردم کار نمی‌کند/کشورهای غربی به دنبال مهار ایران هستند
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ما باید بدانند که دشمن هیچ‌وقت به دنبال منافع و به سود ما کاری نمی‌کند.


انقلاب اسلامی سنگرهای استکبار را یک به یک پشت سر می‌گذارد/ هر جا نگاه‌مان به دست دشمن باشد موفق نشدیم
مسؤول بازرسی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی سنگرهای استکبار را یک به یک پشت سر می‌گذارد، کفار و مشرکان هزینه می‌کنند و اموال‌شان را به میدان می‌آورند و با پول جاسوس تربیت می‌کنند تا بتوانند مسیر انقلاب الهی را ببندند اما در نهایت یک حسرت برایشان باقی خواهد ماند.


احکام بودجه براساس واقع‌بینی وضعیت اقتصادی جامعه و مردم تصمیم‌گیری می‌شود/هنوز عدد خاصی در ارتباط با حامل‌های انرژی مورد توافق واقع نشده است
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: احکام بودجه واقع‌بینی وضعیت اقتصادی جامعه و مردم تصمیم‌گیری می‌شود.


تاثیر خبر افزایش حامل‌های انرژی در بودجه 97 بر بازار و قیمت‌ها/مجلس به بنزین 1500 تومانی رای نمی‌دهد
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خبر افزایش قیمت حامل‌های انرژی در بودجه 97 تأثیر خود را بر بازار و قیمت‌ها گذاشت.


سفر پزشک بدون مرز به همراه دخترش به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه+تصاویر
پنجشنبه هفتم دی‌ماه پس از معاینه و درمان تعداد ٤٥٠ بیمار در شهر زلزله‌زده ثلات باباجانی (تازه‌آباد) که اتفاقاً روز بسیار شلوغی هم بود به روستای آبدالان میرکی بخش ازگله کرمانشاه نیز رفتیم.


طرح مشکلات و مطالبات از مجاری قانونی حق مردم است/صف معترضان با اغتشاش‌گران جدا شود
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اعتراضات مردم در روزهای اخیر،گفت: طرح مشکلات و مطالبات از مجاری قانونی حق مردم است اما مردم هوشیار و بصیر ما به خوبی به دسیسه‌های دشمنان واقف هستند و مراقبت کنند تا صف معترضان با اغتشاش‌گران جدا شود و افراد نفوذی و سیاسی از مطالبه‌گری مردم سوء استفاده نکنند.


حریق بیش از 10 هکتار از جنگل‌های امامزاده عبدالله آمل/ درخواست امداد هوایی از سازمان جنگل‌ها
رئیس اداره منابع طبیعی آمل با اشاره به اینکه حریق در جنگل‌های امامزاده عبدالله به وسعت بیش از 10 هکتار است، گفت: آتش هنوز مهار نشده و درخواست امداد هوایی از سازمان جنگل‌ها داشته‌ایم.


از شایعه تا واقعیت مرگ جوان و کودک در نور به‌دلیل اشتباه پزشکی مازندران
اشتباهات پزشکی چیز جدیدی نیست و همواره شاهد خبرهایی از این دست بودیم که خیراً در مازندران شاهد خبرهایی در ارتباط با فوت رمضان اسکندری جوان ۲۷ ساله اهل جلیکان چمستان نور تلخ‌تر از آن خبر درگذشت آرتین صالحی کودک هشت ساله نوری در بیمارستان امام خمینی به‌دلیل اشتباه پزشکی شنیده شد.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #اسلامی #بودجه #خبرگزاری #حامل‌های #انقلاب #نماینده #انرژی #پزشکی #اشاره #هکتار #قانونی #مطالبات #مجاری #جنگل‌های #معترضان #اغتشاش‌گران #درخواست #به‌دلیل #خبرهایی #اشتباه #جنگل‌ها #هوایی #عبدالله #مشکلات #امداد #امامزاده #افزایش #می‌گذارد #احکام #واقع‌بینی #استکبار #سنگرهای #اخبار #نمی‌کند #دنبال #وضعیت #اقتصادی #بازار #قیمت‌ها #زلزله‌زده #پربازدیدترین #شورای #جامعه #تصمیم‌گیری #ارتباط #کرمانشاه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 10 دی

*

*


X https://sport45.site/