برگزاری مراسم سی‌ونهمین سالروز ورود تاریخی امام(ره) در فرودگاه دشت‌ناز ساری

تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 - ساعت : 12:15

کد مطلب: 44379 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبر داد

برگزاری مراسم سی‌ونهمین سالروز ورود تاریخی امام(ره) در فرودگاه دشت‌ناز ساری

مازندشورا: مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: مراسم سی و نهمین سالروز ورود تاریخی امام راحل(ره) در فرودگاه دشت‌ناز ساری ساعت 9 صبح روز 12 بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

مازندشورا:سعدالله وطن‌خواه امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: برای برگزاری شکوهمند سی‌ونهمین سالگرد ورود امام خمینی (ره) به فرودگاه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

وی بیان کرد: این مراسم ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه امسال با حضور استاندار مازندران، مسؤولان استانی، خانواده‌های شهدا، جانبازان و مدافع حرم، ورزشکاران شاخص، روستاییان منطقه با لباس‌های محلی، پایگاه مقاومت بسیج شهری و روستایی و سایر مردم برگزار می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به شعارهای حماسی و ندای الله‌اکبر زمان ورود تاریخ امام راحل به فرودگاه به مدت پنج دقیقه، اضافه کرد: با توجه به ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) حال و هوای فاطمی نیز بر این مراسم حاکم است.

این مسؤول با بیان اینکه سرود توسط دانش‌آموزان آموزش و پرورش و سرود جمهوری اسلامی امام آمد رزم‌نوازان اجرا می‌شود، تصریح کرد: رژه موتوری و خودرویی نیز پس از این مراسم داریم.

وطن‌خواه در پایان گفت: بعد از پایان این مراسم استاندار و مسؤولان استانی برای غبارروبی مزار شهدا در گلزار شهدای سورک و ملامجدالدین ساری حضور می‌یابند.

86034/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مراسم #ساری #فرودگاه #مازندران #مسؤولان #استانی #فرودگاه‌های #استاندار #پایان #برگزار #سی‌ونهمین #مدیرکل #وطن‌خواه #برگزاری

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : برگزاری مراسم سی‌ونهمین سالروز ورود تاریخی امام(ره) در فرودگاه دشت‌ناز ساری

*

*


X https://sport45.site/