پیش بینی 72هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغال سال آینده

تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1396 - ساعت : 16:30

کد مطلب: 44529 چاپ به اشتراگ گذاشتن

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

پیش بینی 72هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغال سال آینده

مازندشورا: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از 72هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغال سال آینده در کشور خبر داد.

مازندشورا: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از 72هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغال سال آینده در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی امروز در جمع مردم ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مازندران گفت: حضور نسل های متفاوت در راهپیمایی 22بهمن قابل توجه است و نباید فراموش کرد که چرا انقلاب کردیم.

علی ربیعی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: امسال باید متفاوت باشد و متفاون خواهد بود ما در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم و امسال بسیار مهم است.

وی ادامه داد: عده ای بی شرمانه می گویند اینها نباید جشن 40 سالگی انقلاب را بگیرند دلخوش کردند به نسل های جدید که فکر می کنند این نسل ها ارتباطی با روح و متن انقلاب ندارند اما امروز جمعیت ساری تودهنی بزرگی به آنها زد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مسیر ما در انقلاب حرکتی صحیح بود اما عده ای به دلیل برخی مشکلات موجود سعی می کنند آن رژیم منحوس را تطهیر کنند و به نوعی ما ضعف داشتیم که برای نسل هایی که آنروزها نبودند تبیین نکردیم چه بر سرملت ما گذشت.

ربیعی بیان کرد:آن رژیم به هیچ عنوان قدرت تداوم نداشت؛ انقلاب یک حرکت عظیم اجتماعی،یک قاعده طبیعی،یک سنت الهی برای جوامعی است که رژیم های فاسد بر آنها حکومت می کنند و براساس قوانین طبیعی آن رژیم نمی توانست ادامه دهد.

وی با بیان اینکه از این انقلاب مراقبت می کنیم افزود:یادمان نمی رود استراتژی دوستونه و سه ستونه آمریکا در امنیت منطقه متکی بر ایران و عربستان بود امروز ما امنیت منطقه را تعریف می کنیم و مردم منطقه باید مردم را اداره کنند.

این مقام مسءل تصریح کرد: با گوش شنوا نارسایی ها را می شنویم و واقعیت ها را انکار نمی کنیم درد و رنج و غم مردم را می فهمیم؛صورت مسءله ها را پاک نمی کنیم اما معتقدیم ناامیدی در مردم بزرگترین خیانت به جامعه است.

ربیعی گفت:همه چیز برای جهش بزرگ آماده  و ژءوپلوتیک منطقه دست ما است و قادر خواهیم بود به نیاز بازارکار پاسخ دهیم.

وی یادآور شد: ما با رژیم مستبد و خونخواری مواجه بودیم و هیچ حزبی نداشتیم؛احزاب ما را خارجی ها پایه گذاری می کردند حتی برای ازدواج شاه سفارت انگلیس تصمیم می گرفت نصف سناتورها را علم تعیین می کرد و نصف دیگر را دربار اما امروز صندوق رای به مثابه ی ثبات و نظر مردم است   نظر مردم در جامعه تاثیرگذار است.

وزیرکار بر ضرورت تبیین انقلاب برای نسل های جدید تاکید کرد و گفت: امروز ما در سایه مقام معظم رهبری شخصیت جهانی پیدا کردیم و با کمک هم در سایه عقلانیت، سختکوشی، مدارا و با هم بودن می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

ربیعی افزود: انرژی ما در سالهای جنگ تخلیه شد وگرنه انقلاب می توانست به قطب صنعتی و به یک کشور توسعه یافته دست یابد؛ ایران خواهان استقلال است.

وی از پیش بینی اعتبار 72هزار میلیارد تومانی اشتغال برای سال آینده خبر داد و افزود:330میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی،40میلیارد اشتغال کار آفرینی امیدو 750میلیارد اشتغال فراگیر و بیش از یک هزار اشتغال با قیمت ارزان برای مزیت های مازندران  پیش بینی شد که گردشگری،آی سی تی و صنایع جانبی و بسته بندی  از مزیت های استان مازندران هستند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مازندران باید از مسافرگردی به گردشگری برسد گفت:  2هزار طرح و پروژه بالغ بر4هزار میلیارد تومان در  چهارسال اخیر اجرا شد و بندر امیرآباد بهشهر می تواند بخشی از استان را متحول کند.

ربیعی کاهش فقر مطلق و اشتغال فراگیر خرد را دو برنامه مهم دانست که زیرساخت های آن مهیا است.

وی استان مازندران را استانی مهم برای دولت تدبیر و امید اعلام کرد که دارای ظرفیت صنعتی،کشاورزی، گردشگری و خدمات است و هنوز بخش های زیادی  فعال نشدند.

وزیر کار در پایان گفت: ما باید به اول انقلاب برگردیم؛ استقلال،آزادی،جمهوریت و اسلامیت راه نجات است و ما روی پای خود ایستادن،صندوق های رای،اسلامیت و ارزش هایمان را با هیچ چیزی عوض نمیکنیم.

 

 


منبع : ایلنا

برچسب ها : #انقلاب #اشتغال #اجتماعی #ربیعی #امروز #تعاون #منطقه #افزود #مازندران #میلیارد #تومان #ساری #72هزار #آینده #گردشگری #استان #اعتبار #صندوق #جامعه #صنعتی #اسلامیت #امنیت #فراگیر #استقلال #امسال #رهبری #کردیم #نباید #متفاوت #سالگی #ادامه #توانست #طبیعی #تبیین #مشکلات #اینکه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پیش بینی 72هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغال سال آینده

*

*


X https://sport45.site/