حضور نمایندگان ایران در نمایشگاه بین المللی نوشت‌افزار ترکیه

تاریخ انتشار : یکشنبه 06 اسفند 1396 - ساعت : 14:30

کد مطلب: 45485 چاپ به اشتراگ گذاشتن

نماینده انجمن تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور خبر داد

حضور نمایندگان ایران در نمایشگاه بین المللی نوشت‌افزار ترکیه

مازندشورا: نماینده انجمن تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور گفت: نمایندگان ایران در نمایشگاه لوازم التحریر و لوازم اداری در نمایشگاه بین المللی شهرترکیه استانبول یافتند.

مازندشورا:مجید اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با اشاره حضور نمایندگان ایران در نمایشگاه بین المللی نوشت‌افزار ترکیه گفت: این نمایشگاه در فضای ۱۵ هزارمتر مربع در هشت سالن با حضور شرکت‌ها و تولیدکننده‌های صاحب نام داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاهی تویاپ برای دومین‌بار برگزار شده است.

 نماینده انجمن تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور افزود: شرکت آوا پیک تحریر ایرانیان، شرکت مداد دنیای فردا و نمایندگان انجمن تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت آواپیک تحریر ایرانیان با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه نوشت‌افزار و تجهیزات مهندسی در تیرماه ۹۷ در شهر آفتاب تهران، گفت: برای مشارکت و استفاده از توانمندی‌های روز دنیا و جذب سرمایه‌گذاری و انتقال دانش و فروش محصولات در سطح بین‌المللی و معرفی محصولات روز دنیا این نمایشگاه برپا خواهد شد.

علی زحمت‌کش مدیر اجرایی برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایران گفت: در این دوره از نمایشگاه نمایندگان کشورهای ترکیه، چین، روسیه،کانادا، آلمان، هند، اسپانیا، ژاپن، اندونزی، مالزی، کره و سنگاپور شرکت خواهند کرد.

 مدیر اجرایی برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایران با اشاره به سخنان رئیس انجمن نوشت‌افزار ترکیه در مورد نمایشگاه سال۹۶ در ایران گفت: کشور ترکیه و ایران به لحاظ نیاز و سلیقه‌های مشترک در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در زمینه نوشت‌افزار و بالابودن کیفیت تولیدات دو کشور نیازهای بازار یکدیگر را فراهم خواهند کرد و حضور چشمگیر نمایندگان و تولیدکنندگان ترکیه در نمایشگاه ایران را وعده داد. 

نادر طریقت مدیرعامل شرکت فن آوری بهینه لوازم ایرانیان خوشنام ( فابل)  یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه گفت: نمایشگاه در کیفیت بالای برگزار شده و فرصت خوبی برای همکاری دوطرفه محسوب می‌شود.

محمدجهان‌شاهی مدیرفنی شرکت مداد دنیای فردا با اشاره به حضور شرکت‌های معتبر دنیا در این نمایشگاه گفت: ما از لحاظ کیفیت در سطح عالی هستیم ولی از نظر قیمت نسبت به کالاهای چینی گران‌تر هستیم که برای بیشتر مراجعه‌کننده‌ها قیمت مهم‌تر محسوب می‌شود.

مدیرفنی شرکت مداد دنیای فردا افزود: تولیدکنندگان ما خیلی حمایت نمی‌شوند تا بتوانند با توجه به کیفیت بالای خود با شرکت‌های چینی  رقابت کنند.

وی تصریح کرد: در کشور ترکیه قوانین و تعرفه واردات کالا در زمینه لوازم تحریر خیلی سنگین است که تولیدکنندگان بتوانند با تولید بهتر توان  رقابت با واردکنندگان را داشته باشد.

این نمایشگاه در استانبول و در مرکز نمایشگاهی تویاپ از تاریخ دوم تا 6 اسفند ماه امسال در حال برگزاری است.

86034/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #نمایشگاه #نوشت‌افزار #ترکیه #تولیدکنندگان #نمایندگان #کیفیت #برگزاری #انجمن #دنیای #شرکت‌های #ایرانیان #اشاره #تحریر #بالای #المللی #محسوب #مدیرفنی #رقابت #بتوانند #هستیم #لوازم #نمایشگاهی #برگزار #مدیرعامل #تویاپ #محصولات #خواهند #اجرایی #زمینه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : حضور نمایندگان ایران در نمایشگاه بین المللی نوشت‌افزار ترکیه

*

*


X https://sport45.site/