استفاده از کالای ایرانی باید فرهنگ‌سازی شود/مردم کالاهای بی‌کیفیت چینی را خریداری نکنند

تاریخ انتشار : پنج شنبه 02 فروردین 1397 - ساعت : 08:30

کد مطلب: 47159 چاپ به اشتراگ گذاشتن

نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس:

استفاده از کالای ایرانی باید فرهنگ‌سازی شود/مردم کالاهای بی‌کیفیت چینی را خریداری نکنند

مازندشورا: نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از کالای ایرانی باید فرهنگ‌سازی شود و با طراحی‌های مناسب تولیدات ارتقاء پیدا کند.

مازندشورا:عبدالله رضیان مروز در شهرستان قائم‌شهر، با بیان اینکه مقام معظم رهبری شعار خوبی را برای امسال انتخاب کردند، اظهار کرد:  عمده‌ترین مشکلات ما در تولید این است که خیلی نسبت به کالای ایرانی اقبال نشان نمی‌دهیم و تأکید مقام معظم رهبری باعث می‌شود نگاه جدی‌تری به این قضیه داشته باشیم و برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: مسؤولان کشور باید بیشتر به حمایت از تولیدات داخلی توجه کنند چراکه عید امسال نگاه مردم به کالای ایرانی مطلوب‌ترین شده است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تولیدکنندگان باید کیفیت کالا را ارتقاء دهند تا مردم استقبال کنند و دولت‌مردان و تولیدکنندگان باید برنامه‌ریزی کنند تا بتوانیم با مصرف داخلی در تولیدات خود رونق ایجاد کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه به خانواده هم این اصل تأکید شد که با خرید کالاهای ایرانی به استقبال عید بروند، اظهار کرد: باید در تولید محصولات دقت شود و کیفیت بالا رود.

رضیان افزود: استفاده از پارچه‌ها و منسوجات ایرانی باید فرهنگ‌سازی شود و با طراحی‌های مناسب تولیدات ارتقاء پیدا کند.

وی ادامه داد: گاهی ما هم در داخل کشور مقصریم که درست فرهنگ‌سازی نکردیم و باید ذائقه مردم را به سمت استفاده از کالای ایرانی سوق دهیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی باید جلوی قاچاق را بگیریم و مردم را توجیه کنیم که کالاهای بی‌کیفیت چینی را خریداری نکنند.

رضیان با بیان اینکه صدا و سیما و دستگاه‌های تبلیغاتی باید بیشتر کار کنند تا استفاده از کالای ایرانی در جامعه جاری شود، گفت: ما مسؤولان باید خودمان الگو باشیم تا این فرهنگ جا بیفتد.

۸۶۰۴۴/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #ایرانی #سوادکوه #کالای #تولیدات #استفاده #قائم‌شهر #داخلی #نماینده #رضیان #اینکه #کالاهای #مجلس #فرهنگ‌سازی #شورای #شمالی #جویبار #اسلامی #سیمرغ #تصریح #استقبال #شورا #ارتقاء #کیفیت #تولیدکنندگان #رهبر #برنامه‌ریزی #رهبری #امسال #نکنند #خریداری #بی‌کیفیت #اظهار #تولید #مسؤولان #بیشتر #افزود #باشیم #تأکید #حمایت

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : استفاده از کالای ایرانی باید فرهنگ‌سازی شود/مردم کالاهای بی‌کیفیت چینی را خریداری نکنند

*

*


X https://sport45.site/