تاریخ انتشار : دوشنبه 06 فروردین 1397 - ساعت : 15:08

کد مطلب: 47398 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مسابقه عکاسی سفره هفت سین دررشت

مازندشورا: شهردارآنلاین: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت مسابقه عکاسی سفره هفت سین نوروز 97 را برگزار کرد.

مازندشورا:مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر رشت بیان داشت: این مسابقه عکاسی تلگرامی به مناسبت نوروز 97 از سوی این سازمان برنامه ریزی شده است.
علی رضا حسنی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا 16 فروردین ماه جاری فرصت دارند تا عکاس های خود از سفره هفت سین 97 را از طریق آدرس به شناسه hafttseen97@ ارسال کنند.
وی بیان داشت: برای شرکت در این مسابقه ذکر عنوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با استفاده از روش های سفره آرایی یا برگه یادداشت بر روی سفره الزامی است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت ادامه داد: آثار ارسالی در کانال این سازمان به آدرس t.me/farhangiejtemaeeivarzeshi منتشر می شود.
وی همچنین از برگزاری جشن محله (امی محله) خبر داد و اضافه کرد: این جشن روز چهارم فروردین در گلزاران برگزار شد و روزهای ششم در منظریه، هشتم در فلسطین ، نهم در پارک دانشجو و دهم فروردین در مسکن مهر کلانشهر رشت برگزار می شود.
وی با اشاره به برپایی کیوسک های اطلاع رسانی گردشگری در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت اظهار کرد: در ایام نوروز راهنمایان گردشگری در پیاده راه فرهنگی حضور دارند و اطلاع رسانی و راهنمایی های لازم را به گردشگران انجام می دهند. 

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از اعزام 80 نفر از دانش آموزان دختر و پسر عضو این انجمن برای شرکت در طرح خادمیار نوجوان رضوی به مشهد مقدس خبر داد. 
مهیار فتحی پور اظهار کرد: طرح خادمیار نوجوان رضوی با هدف نقش آفرینی نوجوانان در حرم مطهر برای خدمت به زائران و نهادینه کردن توسعه مفهوم خدمت، خادم و مخدوم برای گروه سنی نوجوانان اجرا می شود. 
وی بیان کرد: در این طرح دانش آموزان مستعد با عنوان خادمیار نوجوان، در قالب گروه های تربیتی با محوریت مربی و در قالب کار گروهی به صورت ماهانه در محله، مسجد یا مدرسه خود اقدام به فعالیت های داوطلبانه می کنند و در صورت تداوم و اثرگذاری فعالیت ها، توفیق خدمت در حرم مطهر امام رضا (ع) به صورت گروهی را به دست می آورند. 
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مربی بر اساس دستورالعمل و برنامه های پیشنهادی، فعالیت های تربیتی مختلفی را با گروه خادمیاران نوجوان دنبال می کند تا خادمیاران نوجوان علاوه بر ارائه خدمات اجتماعی داوطلبانه، خود نیز از نظر روحی و فکری رشد یابند. 
وی اضافه کرد: همایش جوانه مهر نیز با هدف برگزاری اعطای حکم خادمیاری به نوجوانان و آغاز طرح خادمیاران نوجوان رضوی در کشور، چهارشنبه هشتم فروردین ماه جاری همزمان با سالروز ولادت امام جواد (ع) در مشهد مقدس برگزار می شود. 
استان گیلان دارای بیش از 370 هزار دانش آموز است. 

منبع:ایرنا


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #نوجوان #فرهنگی #فروردین #مسابقه #نوجوانان #آموزان #برگزار #خادمیار #فعالیت #ورزشی #اجتماعی #خادمیاران #کلانشهر #شهرداری #گیلان #داوطلبانه #علاوه #گروهی #تربیتی #انجمن #اطلاع #برنامه #دارند #نوروز #مدیرعامل #عکاسی #عنوان #برگزاری #پیاده #گردشگری #رسانی #اضافه #اظهار

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مسابقه عکاسی سفره هفت سین دررشت

*

*


X https://sport45.site/