تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1397 - ساعت : 11:23

کد مطلب: 47599 چاپ به اشتراگ گذاشتن

بانک شهر پیشرو در ارائه خدمات بانکی است

مازندشورا: شهردارآنلاین: شهردار تاکستان گفت: بانک شهر بازوی قدرتمند شهرداری ها و پیشرو در ارائه خدمات بانکی در همه ایام سال است.

مازندشورا:حسین بهزادپور گفت:فعالیت های شهری و توسعه عمرانی بانک شهر در شهرها در چند سال اخیر موجب شده تا شهرداری ها این بانک را به عنوان پیشتوانه ای محکم بدانند که در این راستا تعامل گسترده ای بین شهرداری های کلان شهرها و حتی شهرهای کوچک با بانک شهر صورت گرفته است.

بهزادپور افزود: بر اساس نظر سنجی های انجام شده و موفقیت های کسب شده همچون جایگاه نخست در شبکه های اجتماعی و محبوب ‌ترین بانک خصوصی کشور در چهارمین جشنواره «بانک محبوب من درسال ۹۶ » اعتماد و استقبال مردم را روانه مجموعه بانک شهر کرده است.

وی بیان کرد: شاید بتوان گفت بخش خدماتی اقتصاد در کشور در ایام نوروز فعالیت محسوسی ندارد، این درحالی است که بانک شهر  با تصمیمات اتخاذ شده از سوی مدیریت محترم بانک شهر جناب آقای دکتر پورزرندی در ایام نوروز نیز به ارائه خدمات با کیفیت به هموطنان پرداخته تا خللی در خدمات بانکی احساس نشود.

شهردار تاکستان یادآورشد: بانکداری الکترونیک از جمله رسالت های بانک شهر محسوب می شود و کیفیت بالای ارائه خدمات نوین بانکی و توجه به نیازهای جامعه، رضایتمندی و اعتماد مردم به بانک شهر را موجب شده و این تلاش مرهون نگاه تخصصی به نیازهای کنونی جامعه است.

وی گفت: صدور کارت های هدیه در همه ایام سال توسط این بانک بویژه در تعطیلات نوروزی از کارهای ارزشمندی است که توانسته مورد توجه مردم و مسافران قرار گیرد که جای تقدیر دارد.

بهزادپور اظهارداشت: خدمات نوآورانه، راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت، تبلیغات مناسب و هوشمندانه، تسریع در ارائه خدمات بانکی به شهروندان تاکستان و همچنین توجه به بانکداری الکترونیک، از اقداماتی است که در چند سال گذشته به همت بانک شهر به مرحله اجرا درآمده و موجب رضایت مندی عموم مردم  نسبت به این بانک شده است.

منبع:مهر


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #خدمات #ارائه #بانکی #بهزادپور #بانکداری #تاکستان #جامعه #کیفیت #نیازهای #الکترونیک #محبوب #فعالیت #شهرها #شهرداری #اعتماد #نوروز

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : بانک شهر پیشرو در ارائه خدمات بانکی است

*

*


X https://sport45.site/